Inlägg från: Petite Chérie |Visa alla inlägg
  • Petite Chérie

"Nu är jag full..."

fortsätt paddla skrev 2013-02-02 20:39:29 följande:
    Yohio....
    Detta kommer jag att få lyssna på under 2013. På hög volym...
    Yohio?
    Evolution isn't an opinion, it's fact.
  • Petite Chérie
    fortsätt paddla skrev 2013-02-02 20:42:48 följande:
    Melodifestivalen har börjat. Mina små ( ja dom äldre) sitter och jublar mellan chipsen. Liten söt kille... stor i Japan tydligen?
    Usch, hatar sånt :P
  • Petite Chérie
    Ojsan skrev 2013-02-08 23:35:56 följande:
    jag ville bli full, men vi hade inte råd, ska köpa en whiskey om 2 veckor när min sambo får betalt!

tills dess

Haha, söt hon är.

Jag ska dricka en flaska skumpa!
  • Petite Chérie
    Ojsan skrev 2013-02-08 23:48:18 följande:

Drick fem glas för mig är du snäll ;)
    I will :P

Kom igen people, bli fulla och glada!
  • Petite Chérie
    M C skrev 2013-02-09 22:08:40 följande:

Så hur många timmar tänker du hålla det löftet?
    Haha, idag iallafall.
    KimPossible skrev 2013-02-09 23:28:17 följande:
    *fniss* 

Angie darling, lev livet. Du har inga barn, du kan göra precis som du vill. Men ta hand om dig. 

Joo, men det blir så lätt bråk när jag är full. Igår fick jag ett psykbryt när vi lyssnade på musik och kollade på en ravevideo på youtube och det var några halvnakna horor som typ humpade varann och jag ville inte att han skulle titta. Jag ska nog inte dricka alls tror jag.

• Petite Chérie
    KimPossible skrev 2013-02-10 03:03:56 följande:
    Hmm... Du är så ung. I går gjorde jag precis som du gjorde, eller tvärtemot. Jag drack vin och hånglade med min man, utan halvnakna horor ens i närheten.

Du måste jobba på din självkänsla. Kärlek börjar i själen på dig själv. Hjärta 
    Jag vet att jag måste det men det händer inte bara sådär tyvärr..
    Han brydde sig ju inte om dom, han sa att det lika gärna hade kunnat vara en buss eller en ormbunke och att dom var "fucking ugly" och inte ens en tiondel så vackra som jag, men allt det ignorerar jag. Borderline och allt. Skitkul. Kvällen slutade iallafall med att jag gjorde illa mig själv och har ytterligare ett långt sår på armen som jag kommer bli tvungen att förklara för folk. Och nu har jag kniv/rakblad/saxförbud igen.
  • Petite Chérie
    KimPossible skrev 2013-02-10 04:23:47 följande:
    Men vännen:(  Lillsnuttan, du får inte göra så här mot dig själv!
    Jag kan inte sluta =( Ibland kan det gå någon månad utan att jag gör det, men på sista tiden har det varit ett par gånger i veckan. Jag vet att jag borde söka hjälp, men det är läskigt. Jag är rädd att dom ska tro att jag är en fara för mig själv och spärra in mig och det är det sista jag vill. Jag skär mig oftast för att jag ska sluta tänka på att jag är ledsen och tänka på smärtan istället.
  • Petite Chérie
    Feltryck01 skrev 2013-03-01 21:20:18 följande:
    Mm men jo. Här ska man hålla sig nykter i typ sju veckor. Lägg till de tre veckorna sen jag drack sist, totalt 10 veckor. Skitabra. Kan ju lika jävla gärna bli nykterist...
    Varför ska du vara nykter så länge för?

Jag har köpt champagne, men jag vet inte om jag har lust.
    There's a frog on every coin?!
Svar på tråden "Nu är jag full..."