Inlägg från: Petite Chérie |Visa alla inlägg
  • Petite Chérie

"Nu är jag full..."

Feltryck01 skrev 2013-02-01 22:03:18 följande:
    Jäklar. Nästa helg alltså, dååå! Ska jag ha fest men skita i mina gäster och sitta på FL hela kvällen :D

Näää! Men lite uppdateringar kan ni få. Den här helgen däremot kommer bli bajs, börjar bra med sent jobb och tjafs med sambon!
    Har också tjafsat här. Jobbigt. Och nu är jag hungrig också.
    Evolution isn't an opinion, it's fact.
  • Petite Chérie
    Beaker skrev 2013-02-01 22:27:41 följande:
    Haha, jag gillar dig oavsett om du är full eller nykter. Kyss
    Haha bra! Jag känner samma för digKyss
    Feltryck01 skrev 2013-02-01 22:29:59 följande:
    Vad har ni tjafsat om? Om det inte är för privat alltså!
    Här var det att sambon ringde mig kvart i tio och undrade vad vi skulle käka till middag, bara en trekvart efter ica stängt.. Händer varenda gång jag jobbar sent.. Man måste alltid säga vad han ska handla till middag och påminna om att han ska handla för att få äta när man kommer hem! Herregud är han inte vuxen nog att kunna handla?

Blev det någon middag då?:S Här var det nog lite större och jobbigare tror jag, men det är bättre nu iallafall. Hoppas vi kan ha en bra kväll trots bråket.
  • Petite Chérie
    Feltryck01 skrev 2013-02-01 23:11:26 följande:
    Angie, nja, nudlar blir det för mig. Inte mycket till middag direkt, men nåväl! Jag hoppas också ni får en fin kväll, det är du värd kära du!
    Paddeln, javisst är det! Känner mig bara som en tant när jag tittar på det och blir överförtjust över gamla fickur.. :S
    Ingen pizzeria eller nåt öppet?=(

Måste också äta, men vet inte vad.. Men vår mataffär är ju öppen hela natten iallafall=/
  • Petite Chérie
    Feltryck01 skrev 2013-02-01 23:18:08 följande:
    Angie, nä, vi har en tre min bort, men den stänger 22, annars är det donken som har öppet till midnatt, men det är en 25 minuters promenad dit jag gärna är utan ikväll :P
    Tråkigt =(
  • Petite Chérie
    Feltryck01 skrev 2013-02-01 23:25:00 följande:
    Neejdå, ingen fara på taket, jag får komplettera med en köttbit sen, eller lite ostbågar Skrattande Vad ska du äta darling?
    Just nu ska jag äta en minipizza. Sen ska jag laga mat. Vi har hotdogs, prinskorv och köttfärs hemma i köttväg. Så blir nog hotdogs i tomatsås med pasta tror jag. Gott och enkelt =)
  • Petite Chérie
    Feltryck01 skrev 2013-02-01 23:52:15 följande:
    Mums! Jag har jättelänge varit sugen på kyckling i tomatsås med pasta, men sambon är inte särskilt förtjust i idén. Han är en knäppis.
    Haha, laga det till dig själv då och säg att om det inte passar så kan han laga något annat.
  • Petite Chérie
    Feltryck01 skrev 2013-02-02 00:01:58 följande:
    Hm..
    Jag måste fan få lite mer stake, verkar det som!  
    Jag gör så ibland :P
  • Petite Chérie
    fortsätt paddla skrev 2013-02-02 00:09:11 följande:
    När man knappt förstår sina egna inlägg längre bör man sova...
    Haha :P
  • Petite Chérie
    vampyria2 skrev 2013-02-02 18:21:08 följande:
    Hur många timmar till?

jag är också barnledig så jag beställde hem sushi, skönt då slipper man bry sig om varken laga mat eller diska efter

Det är frågan... Naej, jag tror inte det blir någon alkohol för mig ikväll. Onödiga kalorier och så kommer jag må onödigt dåligt imorgon när vi ska tvätta bilen och gå på middag.
Svar på tråden "Nu är jag full..."