Inlägg från: KimPossible |Visa alla inlägg
  • KimPossible

"Nu är jag full..."

För Angie som Uk-boende;  kolla Coop-reklamen så förstår du. ;)

• KimPossible

Jag tänkte nog ta lite vin snart, men jag vill kanske ha lite mat först.

Problemet är att vi är utan barn hemma, båda är lata efter att ha fnulat och flängt runt, och ingen orkar riktigt göra något. Jo, jag har lagt (färdigskalade, skjut mig) räkor på tining, men har inte kommit längre än så.

Det var bandy på tvn, och så babblade jag med mitt ex i en timme, diskuterade en del med maken, kollade av farmville och lite trådar här och...jo. Så ser statusen ut nu. 

Obestämd 

People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
  • KimPossible
    vampyria2 skrev 2013-02-02 18:21:08 följande:
    Hur många timmar till?

jag är också barnledig så jag beställde hem sushi, skönt då slipper man bry sig om varken laga mat eller diska efter

Åh, sushi! Hjärta Det skulle vara här det. Budchauffören skulle antagligen åka vilse redan en halvmil härifrån.

Ät en sån där bit med lax åt mig är du gullig. De är godast.  
    People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
  • KimPossible
    vampyria2 skrev 2013-02-02 18:23:55 följande:
    Eller min 19 åring kommer hit snart med några vänner, dotter ska vara nykter för hon ska jobba som bartender i kväll, så jag och hennes vänner ska vara lite odrägliga och följa med och hålla henne sällskap på jobbet = jag måste sköta mig någorlunda efter som jag trotts allt är hennes mor men har lovat att följa med så nån jäkla öl tänker WT-morsan minsann dricka ändå Tungan ute{#emotions_dlg.djavulsk}
    Klart man ska med och se så att ungarna sköter sig!

Fast jag tycker nog inte du behöver överdriva din egen skötsamhet, hon jobbar som bartender och är nog rätt härdad.  
  • KimPossible
    vampyria2 skrev 2013-02-02 18:44:17 följande:
    Hm ibland önskar jag att jag hade minst tre armar och händer, är tusan svårt att röka, dricka öl och surfa samtidigt Skrikandes
    Jepp röker inne i dag, sitter vid balkongen som är helt öppen och har inga barn på en vecka så då passar jag på Cool 
    Det krävs vana. Jag gör det sommartid när det går att sitta ute på altanen. Har tom lyckats måla naglarna samtidigt en gång. 

Dock funkar inte alltid denna multitasking, och då kan det bli lite meckigt och...eh, sulligt.  

Sulligt = geggigt, söligt, smetigt och allmänt stökigt. 
  • KimPossible
    fortsätt paddla skrev 2013-02-02 18:51:32 följande:
    Är dammig.
    Är värd en öl.
    Då är jag nog värd en öl jämt.  Det är ofta dammigt här.
  • KimPossible
    fortsätt paddla skrev 2013-02-09 20:02:47 följande:
    Just nu i denna stunden.. behöver något.
    Rött eller vitt? 

*erbjuder snällt* 
  • KimPossible
    fortsätt paddla skrev 2013-02-09 20:06:25 följande:
    Rött tack:)
    Så, nu klarar jag detta. Ett leende på läpparna och glatt humör.
    *Serverar lite sent* Skål
  • KimPossible
    AngieT skrev 2013-02-09 21:11:20 följande:
    Jag håller mig nog nykter idag och för alltid.
    M C skrev 2013-02-09 22:08:40 följande:

Så hur många timmar tänker du hålla det löftet?
    *fniss* 

Angie darling, lev livet. Du har inga barn, du kan göra precis som du vill. Men ta hand om dig. 

• KimPossible
    AngieT skrev 2013-02-09 23:52:26 följande:
    Haha, idag iallafall.

Joo, men det blir så lätt bråk när jag är full. Igår fick jag ett psykbryt när vi lyssnade på musik och kollade på en ravevideo på youtube och det var några halvnakna horor som typ humpade varann och jag ville inte att han skulle titta. Jag ska nog inte dricka alls tror jag.
    is som du gmorde

Hmm... Du är så ung. I går gjorde jag precis som du gjorde, eller tvärtemot. Jag drack vin och hånglade med min man, utan halvnakna horor ens i närheten.

Du måste jobba på din självkänsla. Kärlek börjar i själen på dig själv. Hjärta 
  • KimPossible
    Feltryck01 skrev 2013-02-10 03:44:59 följande:
    Nä men nu går jag och lägger miiiiig godnaaaaaatt Skrattande
    Jag gör detsamma, när jag har lyssnat klart på "Sound of Music".

• KimPossible
    AngieT skrev 2013-02-10 04:14:01 följande:
    Jag vet att jag måste det men det händer inte bara sådär tyvärr..
    Han brydde sig ju inte om dom, han sa att det lika gärna hade kunnat vara en buss eller en ormbunke och att dom var "fucking ugly" och inte ens en tiondel så vackra som jag, men allt det ignorerar jag. Borderline och allt. Skitkul. Kvällen slutade iallafall med att jag gjorde illa mig själv och har ytterligare ett långt sår på armen som jag kommer bli tvungen att förklara för folk. Och nu har jag kniv/rakblad/saxförbud igen.
    Men vännen:(  Lillsnuttan, du får inte göra så här mot dig själv!
  • KimPossible
    Pallas skrev 2013-03-22 22:37:37 följande:
    Skål då! Funderar på att lira lite klickspel och äta chips, vad gör ni?
    Nej, du ska ringa mig! Och dricka vin med mig över telefonen. *be ste mer* Skål
  • KimPossible
    Pallas skrev 2013-03-22 22:58:25 följande:
    Haha, jag kan skåla på facebookchatten!

Då gör vi så! SkålHjärta
  • KimPossible

Knull är bättre än bråk. Det tror jag på. 

Svar på tråden "Nu är jag full..."