• Highness

"Nu är jag full..."

Tänkte att vi skulle ha en tråd för festliknande situationer, igen.  Här ska vi skriva när vi känner oss runda om föttera... 

• Svar på tråden "Nu är jag full..."
  • Petite Chérie
    Min mans fru skrev 2013-01-27 00:57:10 följande:
    ;Meeeen du va ju kåt i en förra tråden jag skrev? dessutom var jag snäll nog att inte stänga av dig i egenskap av moderator.

Blev det en sup för mycke?
    Ja, fast nu mår jag illa. Dricker kaffe och ska snart ut och bränna kalorier. No rest for the wicked.
    Evolution isn't an opinion, it's fact.
  • Petite Chérie
    ArgaKillen skrev 2013-01-27 01:00:36 följande:
    som jag svarade: "jag tänker inte ens försöka", svenska kärringar = öken!
    Haha, DU sa att du kunde ragga på mig, och jag svarade att du kan ju försöka. I.e Jag är inte intresserad. Du svarade då att du inte skulle försöka, tack och lov :P
  • Petite Chérie
    Feltryck01 skrev 2013-01-27 01:00:07 följande:
    Hjälp! Det är efterfest om ca 20 min o porten bredvid... Festa eller inte? Bete mig som att jag är 20 år eller vara "gammal" och mysa med sambon? Sminka upp mig, byta om och slå klackarna i taket eller sminka av för dejt med John Blund?

Mitt liv är så jävla svårt.
    Festa. Eller inte. Jag vet inte:P
  • ArgaKillen
    Feltryck01 skrev 2013-01-27 01:00:07 följande:
    Hjälp! Det är efterfest om ca 20 min o porten bredvid... Festa eller inte? Bete mig som att jag är 20 år eller vara "gammal" och mysa med sambon? Sminka upp mig, byta om och slå klackarna i taket eller sminka av för dejt med John Blund?

Mitt liv är så jävla svårt.
    Ehhh... Ditt liv är så jäkla simpelt! Gör vad du vill är mottot tills du har barn. Tro mig, du vet vad det innebär när du har barn i framtiden.

• Kicki85
    AngieT skrev 2013-01-27 00:58:26 följande:
    Jupp, fylletjafs.. Skitjobbigt. Så nu blir det inge mer dricka på ett tag och hädanefter blir det EN flaska champagne för mig om jag ska dricka, och inte två som igår.

Sliten idag? =)
  • Rosebud

Bonne nuit! Känner mig verkligen som ett av västvärldens depraverade svin där jag ( vi) sitter efter
    en god middag med bl a en magnumflaska franskt rödvin från 1990.Lever asketiskt och unnar
    mig inte så mycket lyx och prylar, men skall jag dricka alkohol så skall det fanimej vara för att det 
    är gott också.Att dricka endast för att bli berusad har jag aldrig varit intresserad av, även om några
    här och var hävdar att mitt intresse bara är ett svepskäl för att bli full.

Den här härliga aromen man får inombords efter ett utjäst, gott rödvin är svårslagen. På pluskontot 
    finns också att man slipper baksmälla. Jag mår riktigt väl just nu. Hoppas nån mer gör det!

• Petite Chérie
    Min mans fru skrev 2013-01-27 01:04:29 följande:
    Skrattande Du verkar ganska skön ändå fastän mitt första avtryck av dig var annorlunda.

Men tycker nog ändå att du ska ha en sup till, det är långt till gryningen och människor mår inte bra av nykterhet
    Haha Jag tar väl med mig en flaska tequila på promenaden då!
  • Petite Chérie
    Kicki85 skrev 2013-01-27 01:05:33 följande:

Sliten idag? =)
    Något :S Huvaligen. Själv då?=)
  • ArgaKillen
    AngieT skrev 2013-01-27 01:01:46 följande:
    Haha, DU sa att du kunde ragga på mig, och jag svarade att du kan ju försöka. I.e Jag är inte intresserad. Du svarade då att du inte skulle försöka, tack och lov :P
    Säger man försöka så är det lika med (=) "do your best mother fucker,  I will stay dry, like the dessert"

(piskan viiner i lufen, ssssshccctiiiiii) 
  • ni78

Haha det hoppas jag inte jag vill ha en mysig tjej vid min sida som ska älska mig och minna 3 änglar

AngieT skrev 2013-01-27 00:59:42 följande:
    Aw=( Du kanske kan bli tillsammans med argakillen?:D

Svar på tråden "Nu är jag full..."