Inlägg från: Feltryck01 |Visa alla inlägg
  • Feltryck01

"Nu är jag full..."

Hjälp vad har jag druckit? Champagne... ÖL...    Vitt vin.. Cider och drink på rom. Jag vill dansa men nu gick sista gästen! Sambon somnar även fast jag skränar att han har dansat med minst 20 fjortisar men aldrig med mig. Men sånt är okej på krogen när man är singel men aldrig när man är i förhållande. Jävla idiot  vad speciell vad jag känner mig. Men I just keep on dancing with myseeeelf!! 

• Feltryck01

Mm men jo. Här ska man hålla sig nykter i typ sju veckor. Lägg till de tre veckorna sen jag drack sist, totalt 10 veckor. Skitabra. Kan ju lika jävla gärna bli nykterist...

• Feltryck01

Ska inte dricka så länge jag tar mina piller, för det kan höja blodtrycket och blabla. Sen blir jag ju så inihelvetes röksugen av det

• Feltryck01
    taquine skrev 2013-03-01 23:58:05 följande:
    Älskar optimistiska och kåta män som tycker det är ok att hoppa på sina sovande kvinnor *NEJ* och dubbelt *NEJ* Rynkar på näsan
    Och kvinnor som hoppar på sovande män och ska pilla och ha sig?.. Drömmer

Nä juste, det är ju aaaldrig lika illa. 
    Why don't you show me a little bit of spine you've been saving for his mattress?
  • Feltryck01

Juste, sova var det. NATT! {#emotions_dlg.flower}

Why don't you show me a little bit of spine you've been saving for his mattress?
  • Feltryck01
    AngieT skrev 2013-03-02 01:10:18 följande:
    Jag gör sånt Jag brukar göra honom hård när han sover, and he loves it.
    Men gud nu måste jag ju svara!
    Jag gör så heela tiden. Sen vaknar han och vi har sex. Ibland vaknar han av att vi har sex. Enda gången han någonsin klagat var när det var en vardagsnatt och han skulle upp och jobba, det undviker jag numera. Men jag blir aldrig väckt  med smek. Obestämd 
  • Feltryck01
    AngieT skrev 2013-03-02 01:15:35 följande:
    Tihi. När jag vaknar av att jag blir smekt har jag redan drömt om mysiga saker typ medan han gjort det och jag är plaskvåt. Det är underbart

Men, sånt här gör man ju bara med någon man vet gillar det. Man gör det ju inte mot den nya tjejen/killen man dejtat i 2 veckor typ.
    Bara för det var jag tvungen att väcka honom med smek och kyssar. Vi hade sex i en timma Förvånad

Helt rätt, håller med. Det är inte en sån sak man kan göra med vem som helst.
  • Feltryck01
    Pallas skrev 2013-03-02 17:31:57 följande:
    Ska jag mocka före eller efter jag super skallen av mig?
    När det blir det bäst gjort och roligast?
  • Feltryck01
    Pallas skrev 2013-03-02 17:33:59 följande:
    Före, troligen.
    Då gör du det före, med massa musik som förfest!
Svar på tråden "Nu är jag full..."