• Highness

"Nu är jag full..."

Tänkte att vi skulle ha en tråd för festliknande situationer, igen.  Här ska vi skriva när vi känner oss runda om föttera... 

• Svar på tråden "Nu är jag full..."
  • fortsätt paddla

Och sådant händer alltid under helgen när det inte går att få tag på folk som fixar...Du får dricka whisky ikväll Kim. (Kimpan? )

• KimPossible
    fortsätt paddla skrev 2013-01-19 14:26:59 följande:
    Och sådant händer alltid under helgen när det inte går att få tag på folk som fixar...Du får dricka whisky ikväll Kim. (Kimpan? )
    Jag tror tyvärr inte det är något att fixa ens, det måste helt enkelt bli varmare ute. Googlade lite nu och läste att de flesta värmepumpar inte är gjorda för mer än ca -10, under det står de bara och tickar el utan effekt.

Ja, ikväll blir det nog lite whisky. Jag lär dessutom få ha den helt för mig själv... *sneglar på trött och bakfull make som halvsover i soffan under ett gäng filtar*  

Kim, Kimpan, Kimpa, Kimsan, KP, whatever, call me what you want! Skål 
  • KimPossible

Nu är det iaf uppe i 13,4. Alltid något.

• Pallas

Själv råkade jag elda så det blev 33 grader i vardagsrummet... Du är välkommen över på ett glas rött, Kimpan!

• KimPossible
    Pallas skrev 2013-01-19 14:33:41 följande:
    Själv råkade jag elda så det blev 33 grader i vardagsrummet... Du är välkommen över på ett glas rött, Kimpan!
    Åh herregud, så skönt! *slänger mig i bilen* 
  • Thaleya1
    idiblon yes skrev 2013-01-19 14:35:48 följande:
    "fyllan väärmer bäst"...
    Sex värmer bättre ;)
  • KimPossible
    idiblon yes skrev 2013-01-19 14:35:48 följande:
    "fyllan väärmer bäst"...
    Nu ser du till att stanna på FL den här gången! Hjärta
  • Wimsey

Om vi sätter ut lägervakter som hindrar henne från att fly ...

KimPossible skrev 2013-01-19 14:47:50 följande:
    Nu ser du till att stanna på FL den här gången! 

gammal detektiv i ny förpackning
Svar på tråden "Nu är jag full..."