"Nu är jag full..."
Jag är såpass gammal att jag har krökat med honom det var mest bärs och hasch för honom.
Jag är såpass gammal att jag har krökat med honom det var mest bärs och hasch för honom.
Slutet av 90talet ute i Jakan, sista gången var innan en bajenfest 2002 på Nalen
Han var rolig och han visste om det, så du fick vackert bjuda om du ville ha honom som sällskap. Han älskade att berätta gamla historier om bängen, Stoffe och grabbarna. Så länge du bjöd på bira
Precis, jag var såpass mycket yngre så han visste att jag skulle bjussa. Men jag ångrar det inte, minnen för livet. När han var hyfsat nykter var han riktigt bra på gitarr
Dom finns på youtube, men om du är smålullig så är det är föredra att lyssna på låtarna.
Måste vara 10 år sedan som jag såg dom sist, ska nog se en ikväll.
Håller med, den ger minst ångest när man häller upp en whiskey en tisdagkväll
Nej det har jag inte, är den skriven efter den 3:e filmen?
Intressant, vet att en snubbe bor i Årsta. Har träffat honom på Hjälmaren. Men han är sliten
precis, han höll sig till haschet och biran, och givetvis explorer.
till sist tog väl levern ut sin rätt, men hans son har klarat sig väldigt bra
gjorde han säkert, såg det aldrig. Men han rökte på en del. Hur kommer det sig att du kan så mycket om Kenta och Stoffe?
fan jag måste fixa den, är det Stefan Jarl som har skrivit den?
fan måste ha den, få ta mig intill stan imorgon
fan vilka minnen man har av mönstringen, snacka om att förnedra unga män. Ska kolla bokhandeln vid ringen imorgon
någon här ikväll?
Lördagkväll, någon måste vara här mer än mig. Kom igen skåla med mig
Dricker inte ofta, men när jag dricker så dricke jag mycket. Har jag vänner här ikväll?
Kommer jag få sällskap här ikväll?
Lillördag
Dags att väcka tråden eller har alla blivit nykterister?