Inlägg från: Pallas |Visa alla inlägg
  • Pallas

"Nu är jag full..."

Jaha, men skål då! Jag tar ett glas rött eller två efter en bra dag på jobbet. Skördade frukterna av det jobb jag knåpade med i tisdags kväll. Fick mycket cred från chefer runtom i Sverige och tre biobiljetter från mitt företag. Känns stabilt!

Har dock insett att jag inte kan laga min bil själv, jag ger mig inte på att plocka isär halva motorn på egen hand. 

• Pallas

Jag blev stupfull på två glas vin igår. Sen tog jag ett till. Jag och maken satt och gapskrattade åt en get på youtube som härmade hönsen i båset bredvid. Som fjortisar. Svårt bakis idag.

• Pallas

Jag tar ett glas nu, men idag har jag ätit stadigare och bör inte bli plakat. Ska gå ut till hästarna strax.

• Pallas

Nu har hästarna fått mat, vatten och ren säng. Jag har fått mat och vin. Måste orka en dusch innan jag lägger mig bara, men jag tänkte att det känns som en filmkväll.

• Pallas
    fortsätt paddla skrev 2013-01-27 19:01:52 följande:
    Hittat tapeter för 1500 kr rullen. Så, så fina.
    Hur många öl krävs för att jag ska ignorera priset?
    Ungefär 11.
  • Pallas

Jao! Skål, då! Laddar för att rensa lite i garaget, så jag förhoppningsvis kan laga bilen imorgon.

• Pallas
    vampyria2 skrev 2013-02-02 18:44:17 följande:
    Hm ibland önskar jag att jag hade minst tre armar och händer, är tusan svårt att röka, dricka öl och surfa samtidigt Skrikandes
    Jepp röker inne i dag, sitter vid balkongen som är helt öppen och har inga barn på en vecka så då passar jag på Cool 
    Med risk för att få FL-mobben på mig så måste jag erkänna att det där lät fett med najs!
Svar på tråden "Nu är jag full..."