Inlägg från: Petite Chérie |Visa alla inlägg
  • Petite Chérie

"Nu är jag full..."

Jag har två flaskor champagne till ikväll

Evolution isn't an opinion, it's fact.
  • Petite Chérie
    fortsätt paddla skrev 2013-01-18 19:28:03 följande:
    Och vad det passar dig Angie :) bubblor:)
    Jag dricker bara champagne nu av någon anledning:P
  • Petite Chérie
    M C skrev 2013-01-18 19:31:04 följande:

Det är väldigt sällan äckligt med skumpa. 

Jo, utomhus på nyår. Går FETBORT om det ska smaka gott. 
    Hehe:P Jag drack massor med skumpa på nyår. Men inomhus. Vi hade en supermysig kväll bara jag och sambon. Gratinerad hummer, oxfilé med potatisgratäng och hemlagad rödvinssås och chokladpudding med grädde och egen chokladdekoration och massa skumpa. Kl 00 såg vi live på fyrverkerierna i London och sedan på ett par komiker och skrattade. Var min bästa nyår ever=)
  • Petite Chérie
    M C skrev 2013-01-18 19:37:15 följande:

Mysigt! 
    Ungefär som min, fast vi hade två barn, åt oxfilé och brände egna raketer varav en som drog in i grannens bil. Skål 
    Oopsie :O Vad hände då?:P Blev grannen arg?:P Vi sket i raketer. Jag har ju fobi för dom:S Men sa till sambon att han gärna fick göra det om han ville.
  • Petite Chérie
    fortsätt paddla skrev 2013-01-18 19:38:59 följande:
    Jag har spytt skumpa, hällt ut skumpa, haft sex efter skumpa, myst ( inte knullat, kramats, bäst att vara tydlig) med skumpa. Att dricka skumpa brukar innebära ett minne för mig...
    Haha ojdå. Jag blev jättefull på nyår. Hela rummet snurrade:P Men jag hade skitbra sex kommer jag ihågOskyldig
  • Petite Chérie
    M C skrev 2013-01-18 19:43:10 följande:

Inget. Den small i snön. Inget märke på bilen såvitt vi kunde se. Snö överallt och när vi tittade ut dagen efter var den borta.
    Nej, ingen arg. Vi hade sett till att rensa gatan, den är som en tunnel, med all snö, för raketerna så vi såg till att alla grannar parkerade undan på gårdarna. Men den här grannen ligger längst bort och är väldigt... för sig själv.

Men nästa år är det jag som sköter smällandet, det här var första gången jag lät gubben göra det.   
    Haha okej=) Du litar inte på honom alltså?
  • Petite Chérie
    fortsätt paddla skrev 2013-01-18 19:56:07 följande:
    Och det behövs definitivt mera skumpa i mitt liv just nu...* hoppfullt konstaterande, inte beklagande*
    Du kan få lite av mig
  • Petite Chérie
    fortsätt paddla skrev 2013-01-18 20:05:31 följande:
    Söta rara Angie, tar gärna ett glas:) * håller fram* kanske någon annan också? * kollar runt*
    Men Paddeln! Det är ju du och jag som ska bli packade och snacka skit om FL nu!*ego*
  • Petite Chérie
    fortsätt paddla skrev 2013-01-18 20:19:15 följande:
    Angie, men rara:) ska vi snacka skit får vi dricka vin lr öl. Skumpa dricker man i stort sällskap lr med den man planerar att ha sex med. Lr hmm, har du någon baktanke här?
    Oskyldig Maaaaybe... Shit, jag måste ju raka mig innan vi kör!
  • Petite Chérie
    fortsätt paddla skrev 2013-01-18 20:33:20 följande:
    * välrakad*
    Man kan alltid träna vampyria:)
    ( säger hon som aldrig lär sig dricka vin)
    Jag har inte rakat mig på flera dagar Jag sticks!
Svar på tråden "Nu är jag full..."