Inlägg från: mycketsaft |Visa alla inlägg
  • mycketsaft

"Nu är jag full..."

fortsätt paddla skrev 2013-01-25 20:22:38 följande:
    Hamstrar är fruktansvärt fascinerande djur. Om man tar sig tid att umgås med dom:)
    Hon har mat i kinderna, springer rally och kommer fram då och då för att snacka. Och hon klättrar fantastiskt bra.
    Den här sysslan kan jag tänka mig att ta på mig oftare:)

det är gulligt när dom tömmer kinderna i handen på en :)
  • mycketsaft
    fortsätt paddla skrev 2013-01-25 21:22:28 följande:
    Mycketsaft: åå, nä det gjorde den inte. Inte än. Det är dotterns, men kanske inte så länge till;) Den är ju skitsöt:)

vi hade sibiriska dvärghamstrar när jag var typ 12-15. En av dem var jättetam, så fort man stoppade ner handen i buren kröp han upp i den. Och så satt han och tvättade sej, någon gång somnade  han med. Och lite då och då tömde han kinderna ;)
  • mycketsaft
    taquine skrev 2013-03-01 20:46:16 följande:
    Ja ja jag här här nu sötisar ska bara bli färdig med Gert  Fylk... någontingKräks

Aha, du sitter på fl medans du väntar på att han "ska bli klar"?
  • mycketsaft
    Trailer trash TT skrev 2013-03-01 20:49:25 följande:
    Åhhh va jag vill bli full  *återgår till gladiatorerna med barnen*

Lider med dig..
  • mycketsaft
    taquine skrev 2013-03-01 20:55:58 följande:
     Vampyria ville ju ha Robert A då tänkte jag jag kunde vara solidarisk och ta den fula kompisen, men nä jag fixar nog inte det även om jag druckit en del vin , ( Gud vad jag svamlar )

Men det var ju snällt av dig att tänka på honom med. Förstår dock om det kan vara svårt att ha inlevelse i samlaget..
  • mycketsaft
    taquine skrev 2013-03-01 23:58:05 följande:
    Älskar optimistiska och kåta män som tycker det är ok att hoppa på sina sovande kvinnor *NEJ* och dubbelt *NEJ* Rynkar på näsan
    Men om man vill att han ska göra det då?
  • mycketsaft
    Frontline skrev 2013-10-05 23:13:48 följande:
    Jaha sådär då har man stiftat på lite och känner sig lite glad i hatten, barnen sover och tanten ska snart hoppa isäng så då kan man sitta här och dricka lite whisky för sig själv :P

god afton :) sitter och pressar ostkrokar i min ensamhet..
  • mycketsaft
    Frontline skrev 2013-10-06 02:11:01 följande:
    Nja jag pressar fulgrogg och det är bättre :)

jag ska nog inte dricka mer nu, så för min del är det bättre med krokar. se bara hur mina knän ser ut! som värsta fjortisfyllan..
  • mycketsaft

omg, det ser ut som att jag har vbärldens fetaste ben, det var värre än skrapsåren!

Svar på tråden "Nu är jag full..."