"Nu är jag full..."
Jag ska också dricka ikväll (oj, vilken nyhet. ). Skillnaden ikväll är dock att jag är glad, hoppfull och något optimistisk jämfört med senaste veckorna.
Jag har nästan inte sett röken av mina barn senaste veckorna.
Varför är nästan alla snygga killar gay?
">
Damn! Fan, jag behöver verkligen komma ut 24 timmar. Det var såååååå länge sen.
">
Jag hade gett vad som helst för att vara icke nykter just nu....
Kim- Vilken pulverdiet är det du går på? Provat att byta ut några av måltiderna mot varma koppen? Man går ner otrolig mycket och bra mycket snabbare än pulverdieten. Bara ett tips.
Kim
Jag förstår. Jag lever tillsammans med en man som äter så sunt det bara går att jag bara känner mig dum i huvudet om jag skulle få för mig att äta något onyttigt. Han dricker inte ens cola till annat än med sprit. Han har hjärntvättad mig senaste 11åren med att man ska äta si och så och att portionerna ska se ut på ett viss sätt. Han äter mycket men inte skräpmat och tränar 3gånger i veckan så han går aldrig upp i vikt.
Själv gick jag upp något fruktansvärt med min äldsta son (50kg) och jag har aldrig mått så dålig i hela mitt liv. Jag ville inte ens se mig själv i spegeln utan tog bort alla spegel vi hade hemma. Det var ett helvete att gå ner allt sedan. Jag bytte ut middan mot varma koppen bland annat och började träna och äta enligt makens recept.
Önskar dig all lycka men försök kombinera pulverdieten med träning. Det ger mer resultat.
Skål!
Kolla!!! Åh, nu ser jag inte vad jag skriver....
Ni får jättegärna dricka för mig också....