Äppelcidervinäger och kondylom
Nån sa att man kunde dutta på äppelcidervinäger på kondylom och att de blir vita då?
Blir de alltid vita? Och hur vita blir de? Jag ser ingen skillnad. Är det inte kondylom då? *hoppas*
Nån sa att man kunde dutta på äppelcidervinäger på kondylom och att de blir vita då?
Blir de alltid vita? Och hur vita blir de? Jag ser ingen skillnad. Är det inte kondylom då? *hoppas*
Ok, tack! Ville mest bara veta om det är det jag har eller om det är något annat.... hade inte tänkt använda det som behandling.
Tillägg: provade med ättikssprit också, men det blev inte vitt av det heller. Bara sved...
Tack. Jag vet inte om det är vårtor. Det är utväxter. Och det ser inte riktigt ut som bilderna på nätet man kan hitta på kondylom. Jag har tid på tisdag. Känner mig oerhört stressad över detta.
Tack snälla för ett bra svar! Jag ska till gyn på tisdag och är det kondylom så kommer jag absolut att prova ÄCV. Bara det att den utväxt som jag tror skulle kunna vara kondylom sitter ganska långt in så att tejpa in något där är nog inte så lätt. Jobbigt att gå och tänka på detta bara, det ska bli skönt att veta!