Äppelcidervinäger och kondylom
De "kan" bli vita av syran, men inte alla... det är dock ingen behandlingsmetod....
De "kan" bli vita av syran, men inte alla... det är dock ingen behandlingsmetod....
Har du vårtor i underlivet är det kondylom.. har du något annat som du inte vet vad det är ska du boka tid på könsmottagningen på ditt sjukhus.
Har hållt på med ÄCV i 2veckor nu fram och tillbaka.. mina vårtor är nu helt borta.. dom blev svarta och sen kunde jag pilla bort dom.. (hade ganska många med) så att det inte skulle funka är skitsnack.. typiskt folk som tror att allt är hockus pockus bara för att det inte är svindyrt och säljs på apoteket. dom som säger att det inte funkar har garanterat inte kondylom för hade dom haft det hade dom testat och sett att det funkade.. köp ÄCV, bomullsrondeller och kirurgtejp.. vät rondellerna och tejpa på.. om dom e vita första morgonen vet du att det är kondylom.. upprepa behandling tills dom är svarta och pilla bort dom (eller så ramlar dom av sig själva) om det svider för mkt kan du pausa en natt och börja om igen.. hade inte mina länge innan jag läste om äcv och testade.. innan jag läste om det va jag hos barnmorskan.. men hon ville inte skriva ut wartec då hon sa att det va en jobbig behandling och att vårtorna inte va nått större problem för mig så de va bara att vänta tills dom gick bort av sig själva.. men nu e dom borta och jag är hur nöjd som helst :D