Inlägg från: Bibbidi |Visa alla inlägg
  • Bibbidi

skicka dottern till ayia napa???

Hahaha aldrig att jag hade tillåtit det! 

Räcker med att googla "svenska ungdomar ayia napa" så får du upp sånt här direkt:
     www.expressen.se/nyheter/har-hetsas-ungdomar-pa-sexfest/
     www.expressen.se/tv/nyheter/inrikes/svenska-ungdomar-om-festen-i-ayia-napa/
     www.expressen.se/nyheter/manga-har-sex-i-poolen/

Never ever ever att jag hade skickat en 17 åring dit!

Att du ens verkar ge med dig?? ... Ta dig i kragen och säg nej och ändra dig inte! Låt de tjata ... 

♪ Bibbidi-Bobbidi-Boo ♫
  • Bibbidi
    Masken84 skrev 2013-01-14 21:20:26 följande:
    Jag skulke kunna låta min son/ dotter åka utomlands själv men inte inte Ayia Napa! Det är rena sexorgien där borta, och massor av alkohol! Även om de kanske inte dricker mycket hemma sp blir man hettade till det där! Och det finns nog många som blir utnyttjade pga fylla och annat skit!

Hade det varit gran Canaria inga problem inte samma hetta som på Ayia Napa
    ♪ Bibbidi-Bobbidi-Boo ♫
  • Bibbidi

Länkarna funkar inte... men det är bara att du googlar det jag sa förut, var bland de första resultaten som kom upp. Det stället är känt av en anledning.~

♪ Bibbidi-Bobbidi-Boo ♫
  • Bibbidi
    Thezz82 skrev 2013-01-14 21:29:08 följande:
    Det är helt klart ett risktagande, men det kan det likväl vara att skicka ut ens unge på krogen hemma i sverige..Det är sprit, fylla och killar i överflöd där, men det är ju lite det som hör till med att åka på charter i den åldern ;)
    Lol, till och med på flashback läggs det ut sexvideos filmade på ayia nappa, tror knappast det är lika vanligt att se en kille ta en tjej bakifrån medan alla hurrar på på en vanlig krog här i Sverige. 

Ayia Napa är ett känt partyställe, som är känt för tex sina sexfester. Skulle aldrig tillåta min unge att åka dit... vanlig charter och en resa till ayia är inte samma sak. Och då räknar jag ändå med att de skulle dricka på en vanligt charter .
    ♪ Bibbidi-Bobbidi-Boo ♫
Svar på tråden skicka dottern till ayia napa???