• Rexona

tänker stämma brallorna av "pappan"!!

TROR du att barnet kommer må bra av att umgås med någon som inte vill ha det? Barn känner av sådant!Stackars barn!Varken du eller pappan borde ha skaffat barn från första början, då ni verkar omogna bägge två! 

Klart advokaten säger att det finns möjlighet..Hon vill ju tjäna pengar. Sen att ni kom överens om att skaffa barn?Ja,folk kan ändra sig..

Men stackars barn som verkar vara oönskat av sina föräldrar, gäller dig med! Kontakta soc och ge barnet ett bättre hem istället, för du verkar bara hämnas och vilja bli av med barnet.. 

• Rexona

Annars tycker jag att ts kan stämma pappan på en hjärnhalva till eller en hjärncell till så slipper hennes enda hjärncell leva ensam..

• Rexona

För att du fått mer grått hår? Hahaha! Då ska jag banne mig stämma min 2,5åriga son, 2månaders dotter och min man! De har givit mig ännu mera gråa hårstrån, samt sömnbrist! Alla säger ju att de flesta barn sover heeela nätter vid 6månader! Det är lögn! Ska stämma alla som säger så! Ska även stämma: Loreal Garnier,schwartzkopf,wella,mood för falsk marknadsföring! För i tv-reklamen loooooovar de att deras hårfärg ska täcka grått hår till 100%! På mitt funkar inget av det! Ska i samma veva stämma min frisör som påstår att hans hårfärg är bättre än det man köper i affären!! Kom igen nu, vem vill bli miljonär med mig??

• Rexona
    belz skrev 2013-01-19 01:56:59 följande:
    Stämmer du dina egna barn så lär du nog sitta på pottan när du inser att du är deras vårdnadshavare och därmed juridiskt ansvarig för dem. Men försöka går ju :)  TS försöker åtminstone stämma en vuxen person. Det är åtminstone liiiiite mer realistiskt.

Då ska jag stämma min man! För han looovade att han minsann inte skulle rycka in jämt o jobba övertid! Det sa han till mig muntligt när jag var gravid! Det ska väl räcka för stämning? Jag får ju ta hand om två(!) barn helt själv!
  • Rexona
    Anonym (TS) skrev 2013-01-20 09:25:13 följande:

Personligen skulle jag stämma latmasken och lämna honom på kuppen. Om det du säger är sant så är din man också avtalsbrottsling.
    Latmask för att han jobbar, för att jag inte ska behöva ta så många föräldradagar? Vilken fantasivärld lever du i egentligen?Man kan INTE stämma allt o alla till höger o vänster i sverige..Du bor inte i USA lilla gumman.. Avtal i ditt fall eller i mitt fall hjälper inget då INGEN tvingade t.ex dig att skaffa barn? Inte tvingade han sig väl på dig? Du valde frivilligt att behålla barnet? Sen vad folk lovar och vad man tror på är upp till en själv.. Jag tar gärna hand om mina barn oavsett då jag älskar de mer än alla pengar på denna jord, det är mer än vad man kan säga om andra...
Svar på tråden tänker stämma brallorna av "pappan"!!