• Tess26

tänker stämma brallorna av "pappan"!!

OJ:O Jag är ensammed 2 barn. nu 4o 6 år gamla. Har vart ensammed dom sen yngsta var 6 månader. Pappan har dom 1 helg i månaden kanske. Varför skulle jag stämma han? Tänk om han dött halvvägs i graviditeten då? då hade du också blivit ensam? Hur tänker du människa? Vad är jobbigt med en unge??? Skärp dig.

• Tess26

måste bara tillägga att även om det gick att tvinga barnens pappa att ha dom varannan vecka så undrar jag hur bra barnen skulle må av att bo med en människa som inte ens orkar med dom eller VILL vara med dom?

• Tess26

hoppar in här igen. Men varför vill man att barnet ska vara hos nån som inte vill ha det? mina barn är kanske 1 helg i månaden hos sin pappa,och det räcker för honom. Varför ansöker du inte om att få varannanhelg avlastning TS?? Bara gå till soc eller familjerätten och be om det. Jag har inte bett omdet för jag vill ha mina barn hemma,men man har rätt till det. Man har rätt till det som ensam förälder om man aldrig får vara ensam. Är inte det bättre än att förlora massa pengar på en rättegång?

• Tess26

återigen TS. Varför går du inte och ber att fåen avlastningsfamilj tex varannan helg? för somjag ser det så skulle du ju ändå inte kunna ha ditt jobb om du hade barnet varannan vecka? vars ska sonen vara då?

Svar på tråden tänker stämma brallorna av "pappan"!!