• jimbo82

tänker stämma brallorna av "pappan"!!

Vad ska han ersätta ? Du får ju uh o mera kan du inte få ! Man får inte skadestånd för att han inte vill vara pappa ! Du kommer inte få ett skit !

• jimbo82

Jo du kommer få en sak , en fet faktura från juristen

• jimbo82

Man kan inte i Sverige stämma någon för att denne inte vill ha sitt barn mera än att denne ska betala uh !
    Den jurist du kontaktat är nog bluff i så fall ! Eller så vill denne bara ha en fet faktura att skicka till dig !

• jimbo82

Den enda som blir ruinerad ekonomiskt om du gör detta är du , han får betala uh o inget mera !

• jimbo82

Sluta mata trollet , ingen är så här korkad i denna värld !

• jimbo82

TS du är sjuk , det bästa för barnet är nog en placering i fosterhem

• jimbo82

Läs TS syn på sitt barn så fattar du bad jag menar ! Vill inte pappan så vill han inte o man vill inte heller ha det stackars barnet

• jimbo82

Men om du inte orkar vara mamma 100% så bör du söka hjälp med avlastning ! Det är inte pappans fel att du inte orkar !

• jimbo82

Jag tror TS är typ ca 13 år , har inget barn o bara vill ha ett söndagsnöje här

• jimbo82

Men det är inte ett avtal att säga att man är glad över att bli pappa

• jimbo82

Det finns kvinnor som drar o lämnar barn med pappan oxå. !!!

• jimbo82

Det var nån som påstod att som kvinna måste man vara beredd på att vara själv med barn men det gäller ju inte bara kvinnor ! Ja TS har tråkigt , jag sa tidigt i tråden att det var så !

Svar på tråden tänker stämma brallorna av "pappan"!!