tänker stämma brallorna av "pappan"!!
Vad ska han ersätta ? Du får ju uh o mera kan du inte få ! Man får inte skadestånd för att han inte vill vara pappa ! Du kommer inte få ett skit !
Vad ska han ersätta ? Du får ju uh o mera kan du inte få ! Man får inte skadestånd för att han inte vill vara pappa ! Du kommer inte få ett skit !
Jo du kommer få en sak , en fet faktura från juristen
Man kan inte i Sverige stämma någon för att denne inte vill ha sitt barn mera än att denne ska betala uh !
Den jurist du kontaktat är nog bluff i så fall ! Eller så vill denne bara ha en fet faktura att skicka till dig !
Den enda som blir ruinerad ekonomiskt om du gör detta är du , han får betala uh o inget mera !
Sluta mata trollet , ingen är så här korkad i denna värld !
Sin skit ? Är det barnet ?
TS du är sjuk , det bästa för barnet är nog en placering i fosterhem
Läs TS syn på sitt barn så fattar du bad jag menar ! Vill inte pappan så vill han inte o man vill inte heller ha det stackars barnet
Men har du ens läst TS intyg
Inte intyg inlägg ska det vara
Men om du inte orkar vara mamma 100% så bör du söka hjälp med avlastning ! Det är inte pappans fel att du inte orkar !
Jag tror TS är typ ca 13 år , har inget barn o bara vill ha ett söndagsnöje här
Men det är inte ett avtal att säga att man är glad över att bli pappa
Det är inte ett avtal heller
Det finns kvinnor som drar o lämnar barn med pappan oxå. !!!
Det var nån som påstod att som kvinna måste man vara beredd på att vara själv med barn men det gäller ju inte bara kvinnor ! Ja TS har tråkigt , jag sa tidigt i tråden att det var så !