• CMM

tänker stämma brallorna av "pappan"!!

Om TS lyckas med detta kommer jag att äta upp mina byxor.

Fokuserar man på invandrings- och integrationsfrågor har man inte fattat vad som är viktigt i världen och Sverige. /Ermenegildo
  • CMM
    Anonym (TS) skrev 2013-01-14 11:33:12 följande:

Att han lovade att bli en bra och närvarande pappa och att vi skulle dela på ansvaret över barnet. Att han inte håller vad han lovade ser jag som ett avtalsbrott mot vår överenskommelse.
    Vad du ser det som och vad lagstiftaren ser det som skiljer sig markant åt. Du kommer att förlora och åka på rättegångskostnaderna.
    Fokuserar man på invandrings- och integrationsfrågor har man inte fattat vad som är viktigt i världen och Sverige. /Ermenegildo
  • CMM
    Anonym (Lesspåmän) skrev 2013-01-14 11:42:04 följande:
    Jag håller helt med dig.. Man ingår ett typ av avtal när man kommer överrens om att sätta ett barn till världen. Det är inget man gör i stundens hetta för att det är skönt lr för att man är kär, utan för att man älskar sin partner o vill ha barn med denna person. Ska man då kunna dra sen o gå vidare till nästa brud o bara strunta i sitt barn.. 

Ni som försvarar dessa män. hur fan tänker ni!? Som min dotters pappa t ex han ville ha barn med mig men nu är han totalt ointresserad av henne, hur fan tänker man då!! Ens eget kött o blod.. Det enda som existerar i hans värld är brudar, sex o fest. 
    Jag försvarar ingen, det jag säger är att TS inte har ett ens i närheten av juridiskt hållbart case.
Svar på tråden tänker stämma brallorna av "pappan"!!