Inlägg från: Anonym (Hejja TS) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hejja TS)

tänker stämma brallorna av "pappan"!!

Jag håller på dig TS, stäm skiten ut honom! Hoppas att det går vägen så kanske det tom kan bli avgörande för framtida mål.

Och usch för er andra i tråden! Tänk om TS varit pappan och mamman bara stuckit, då hade det minsann varit en massa tjat om att hon ska ta sitt ansvar, men pappan han ska slippa undan. Samt vad jag förstått handlar det inte det minsta om att hon vill ha mer i underhåll så den diskussionen kan ni ju avsluta direkt.

• Anonym (Hejja TS)
    Anonym (Vit kränkt kvinn) skrev 2013-01-13 14:57:12 följande:
    TS, du är ju bara bitter.
    Ok så TS är bitter, men ensamstående pappor de är hjältar eller. 
  • Anonym (Hejja TS)
    Zayco skrev 2013-01-13 15:02:53 följande:
    Detta är en guldgruva för jurister, dom vill bara tjäna pengar.

Men ingen tingsrätt eller domstol kommer göra ett skit åt saken, som tur är-.k 
    Vadå som tur är, ska inte män ta sitt ansvar, nä det är klart de kan köpa sig ur föräldraskapet. 
  • Anonym (Hejja TS)
    Terese 047 skrev 2013-01-13 14:32:13 följande:
    du visste vem du skaffade barn med. och det är ju tråkigt med tanke på att du känner dig som en slav när du tar handom barnet du skaffade med honom. Lycka till med stämningen, haha!
    Tja man kan ju vända på argumentet, TS man visste mycket väl att de skaffade barn, det var ju nämligen PLANERAT. Men han ska tydligen inte behöva ta något ansvar alls enligt dig. TS däremot ska bita i det sura äpplet eftersom hon visste vem hon skaffade barn med. Vilket jäkla skitargument är det.
  • Anonym (Hejja TS)
    Frontline skrev 2013-01-13 15:04:54 följande:
    Du verkar bitter du med...

Haha, ja det är jag säkert. Dock inte pga någon vårdnadstvist eller liknande.
Svar på tråden tänker stämma brallorna av "pappan"!!