• rut

Förälder i Stockholm, ses?

Hej.

Jag har en dotter på tio månader och söker lite folk att umgås med.. Dottern går och står och leker gärna, och är inte precis sitta-still tjejen [förutom om man är ute och går med vagnen] – och öppna förskolan i all ära, men så fort vi har varit där så blir hon sjuk & vi kan räkna med snor och hostade i två veckor..

Så nu tänkte jag se om det finns några andra som barnlediga och som vill umgås. Ta en fika på ett barnvänligt fik någonstans, ta en promenad och lek i lekparken [när vädret blivit bättre], ses hemma hos någon och bara vara. Ja ni fattar... :]

Hojta till om det låter intressant. Vi bor längs med gröna Hagsätra linjen, men är inte rädda för att åka iväg.

• Svar på tråden Förälder i Stockholm, ses?
  • jagjag4

Då jag inte såg något mer inlägg blev min torsdag uppbokad. Nästa vecka åker jag till skåne och kommer hem den 7e feb . Den 8e kan jag bjuda på fika hemma hos mig, bor vid odenplan, eller veckan därpå om det passar bättre :)

• rut

Hej där och sorry för frånvaron, vårt Internet har krånglat och haft sig men nu e vi på banan igen.. Vi hade kunnat imorron, men kan även annars nästan när som.

Så om vi också får komma/ alt ses ute, så kan även vi den åttonde.. :]

• Ungmamma01

Kan också lite närsom nu.. Så om du vill ses imorn iallafall så går det också:)

• rut
    Ungmamma01 skrev 2013-01-23 18:15:45 följande:
    Kan också lite närsom nu.. Så om du vill ses imorn iallafall så går det också:)

Vad gör ni på fredag? Kan ni då på förmiddagen/ lunchen? :]
  • Ungmamma01

Ja på fredag går. Hon äter lunch ca 11.00 och brukar ha fullt upp innan det på förmiddagen. Vet inte varför tiden går så fort varje morgon/ förmiddag hehe. Men om ni kan vid 12.30 imorn?

• jagjag4

Har varit på föräldragrupp idag så kunde inte ses. Känns som om det inte blir av träffar för att man missar det som skrivs här, använder ni facebook oftare? Vi kanske kan lägga tillvarandra och höras via mail där istället? Jag har tyvärr inte hittat FB grupperna som gjorts. Jag heter Benita Malmgren så lägg till mig om ni har lust :)

• rut
    Ungmamma01 skrev 2013-01-24 11:01:04 följande:
    Ja på fredag går. Hon äter lunch ca 11.00 och brukar ha fullt upp innan det på förmiddagen. Vet inte varför tiden går så fort varje morgon/ förmiddag hehe. Men om ni kan vid 12.30 imorn?

.. Men ny kan jag ändå inte - karln kom hem och sade att han hade bokat in oss på en privat visning av en lägenhet imorron eftermiddag [vi letar eventuellt nytt boende].. så tyvärr :/ o han visste ju inte att jag hade planer.

Nästa vecka ska jag till gyn på måndag och bvc på tisdag, men annars e jag fri o ledig.. hur ser det ut för dig? :]
    jagjag4 skrev 2013-01-24 13:39:10 följande:
    Har varit på föräldragrupp idag så kunde inte ses. Känns som om det inte blir av träffar för att man missar det som skrivs här, använder ni facebook oftare? Vi kanske kan lägga tillvarandra och höras via mail där istället? Jag har tyvärr inte hittat FB grupperna som gjorts. Jag heter Benita Malmgren så lägg till mig om ni har lust :)

Jag lägger till dig på fb! :]
  • Ungmamma01

Rut: nästa vecka ser ganska lugn ut:) Du kan väl inboxa mig ditt namn så kan jag hitta dig på Facebook om du inte vill skriva ut det här. Jagjag4: har skickat en förfrågan

• jagjag4

Finns det fortf intresse för att ses på fredag?, tror att jag råkade trycka bort en av er som vän på FB :(

• Ungmamma01

Tur att man kika in här då:) Ska kolla om jag försvunnit så lägger jag till dig igen. Jag ses gärna men lillan är inte helt frisk än från magsjukan så en annan dag?

Svar på tråden Förälder i Stockholm, ses?