• rut

Förälder i Stockholm, ses?

Hej.

Jag har en dotter på tio månader och söker lite folk att umgås med.. Dottern går och står och leker gärna, och är inte precis sitta-still tjejen [förutom om man är ute och går med vagnen] – och öppna förskolan i all ära, men så fort vi har varit där så blir hon sjuk & vi kan räkna med snor och hostade i två veckor..

Så nu tänkte jag se om det finns några andra som barnlediga och som vill umgås. Ta en fika på ett barnvänligt fik någonstans, ta en promenad och lek i lekparken [när vädret blivit bättre], ses hemma hos någon och bara vara. Ja ni fattar... :]

Hojta till om det låter intressant. Vi bor längs med gröna Hagsätra linjen, men är inte rädda för att åka iväg.

• Svar på tråden Förälder i Stockholm, ses?
  • jagjag4

Min lilla plutt är iofs bara 2,5 mån. Men promenera o fika gillar vi. Vi bor vid odenplan :)

• Ungmamma01

Hej! Är hemma med min dotter på nio månader, skulle vara kul om hon fick en lekkompis:). Ses gärna.. Bor en bit bort från dig men har inga problem med att få åka lite.

• rut
    jagjag4 skrev 2013-01-14 06:43:56 följande:
    Min lilla plutt är iofs bara 2,5 mån. Men promenera o fika gillar vi. Vi bor vid odenplan :)

Ungmamma01 skrev 2013-01-16 09:15:53 följande:
    Hej! Är hemma med min dotter på nio månader, skulle vara kul om hon fick en lekkompis:). Ses gärna.. Bor en bit bort från dig men har inga problem med att få åka lite.

Jamen vad kul att någon svarar! :] Ungmamma01 Vart bor du? .. Tänkte om vi alla tre [plus barn såklart] kanske kunde mötas upp nånstans och ses?! Känner ni till nåt barnvänligt fik i Stockholmsområdet?
  • Ungmamma01

Ja det skulle va kul. Bor i Spånga. Tyvärr vet jag inget bra fik. Brukar mest fika i de gallerior som finns runt om.

• jagjag4

Waynes coffe ovanför mio på sveavägen är kanon. Har även hört att det ska finnas bra fik på PUB. :)

• rut

Absolut, jag e på! Tisdag och onsdag passar inte för oss, men än annars när som helst.. Hur ser det ut för er? :]

Svar på tråden Förälder i Stockholm, ses?