Så ledsen över vår 15 årings beteende. (långt)
Själv så väntar vi en sladdis samma pappa till alla mina 3 barn...Vår tonåring är världens goaste tjej och hon ska få flytta efter sommaren till en internat utomlands...det svider i mammahjärtat att låta henne göra det men det ju det bästa för henne o det hon satsar på :))(hon är 15)
Dock så kan man på henne märka när något är galet på skolan, hon blir "konstig" ïofs inga utfall mot mig eller sin far , men dock så är hon tonåring och tycker inte alltid att vi fattar, jag pratar med henne om allt, men i vår familj är sommaren helig och den ska vi alltid göra något ihop på... vi har vart i italien, kroatien, egypten,frankerike,turkiet osv ,och hon har vart delaktig i vad hon vill se i dem länderna, vi respekterade hennes önskan :)...sen är det gott att ha mamma för sig själv, vi försöker göra tjejgrejer bara vi två, hon behöver mig o hon är ju min "lilla" dock längre än vad jag är just nu ;),...
Du kan ju försöka hitta något i USA som lockar, billiga shoppings turer av märkeskläder, nöjesparker, sitt ner o fråga vad vill du se/ uppleva, hon kanske är bara rädd att ha tråkig men fler vuxna än bara er ;) ,,,planera resan så hon får vara med o bestämma, lova henne att en gång i veckan så ska ni kanske hitta på något hon väljer att göra...Jag vet inte men hoppas att det löser sig för er...
Sen kan det va häftigt att ha något tbx med sig som ingen annan i kompisgänget har, coola converse tex, försök få henne involverad men låt henne inte stanna utan er, hon kommer att ångra sig, va ledsen och ni mister gemensamma minnen för livet, o maken ja du han får dras med en sut tonåring det ju vårt jobb ;)))...
kram o lycka till