Inlägg från: albana |Visa alla inlägg
  • albana

Så ledsen över vår 15 årings beteende. (långt)

Jag är själv tonåring och jag har inte så bra relation med mina föräldrar, som du skrev om din dotter och din makes relation.
    Det blev mycket värre för mig och idag tjaffsar jag jämt med min pappa, tonåringar kan vara vilsna, dom kan ha massa humörsvängningar och det bästa är att försöka förstå dom.
    jag vet inte vad din dotter går igenom men jag känner igen mig i henne, jag hade inte så bra betyg och pga det blev det mycket tjaffs, det är bra att du är där för din dotter och visa henne att du finns där oavsett .
    Det kan handla om killar,plugget och massa annat att hon är så '' uppkäftig ''. Hon mår inte bra och det har något med hemmet att göra eftersom hon inte vill åka någonstans med er, när jag känner så att jag inte vill vara med min familj så är jag med mina vänner och då mår jag bättre, tonåringar behöver frihet , dom behöver få vara med sina vänner, vill hon inte åka till USA, fine då gör hon inte det. Ni måste förstå att det kan vara så mycket som är igång hos tonåringar utan att dom visar det.  

Svar på tråden Så ledsen över vår 15 årings beteende. (långt)