• Hallonfrossa

Mammor i nyköping??

Finns det några mammor där ute??

Nu e dom här: MOLLY 071123,NEILA 090327
  • Svar på tråden Mammor i nyköping??
  • quinga88

ja hallonfrossa, jobbar på två gruppbostäder, hälst natt. men e ju mamma ledig nu. vad jobbar du med? vet du vad det blir för kön på den väntade?
    vet inte riktigt hur de funkar, men har dina barn sommarlov nu då?

kiwii här är det varmt och skönt =) njuter av solen o leker med barnen! Har du barn? vilken ålder?

*~*~Ludvig April -11~*~*~Gustav April -13~*~*
  • Hallonfrossa

Quinga88:
    Jag jobbar i hemtjänsten, nä vi vet inte könet, det är för tidigt ännu :) om man ser på rul så kollar vi annars får det bli överraskning :)

Nä de går ju på dagis ännu, så länge jag jobbar, när vi har semester så får de vara lediga :)

Vilket samhälle ska ni flytta till??

• quinga88

Hemtjänsten, trivs du? hur länge tänker du jobba med tanke på graviditeten o jag kan tänka att de e ganska tungt o kanske tunga lyft, fast jag jobba iof ca2 veckor innan båda kom så. har du jobbat länge inom hemtjänsten?

vill tuvärr inte säga de då de blir lite för privat o alla kan se.

*~*~Ludvig April -11~*~*~Gustav April -13~*~*
  • Hallonfrossa
    quinga88 skrev 2013-06-27 13:37:54 följande:
    Hemtjänsten, trivs du? hur länge tänker du jobba med tanke på graviditeten o jag kan tänka att de e ganska tungt o kanske tunga lyft, fast jag jobba iof ca2 veckor innan båda kom så. har du jobbat länge inom hemtjänsten?

vill tuvärr inte säga de då de blir lite för privat o alla kan se.
    det är lugnt, jag förstår :)

jag har jobbat i 3 år i hemtjänsten och innan dess har jag jobbat på äldreboende, jag trivs jätte bra, men det är tungt redan nu så vi får se hur länge jag orkar arbeta, kör väl på så länge det går, de andra graviditeterna har jag blivit sjukskriven vid ca: vecka 25-30 
  • kiwii
    quinga88 skrev 2013-06-26 22:41:24 följande:
    ja hallonfrossa, jobbar på två gruppbostäder, hälst natt. men e ju mamma ledig nu. vad jobbar du med? vet du vad det blir för kön på den väntade?
    vet inte riktigt hur de funkar, men har dina barn sommarlov nu då?

kiwii här är det varmt och skönt =) njuter av solen o leker med barnen! Har du barn? vilken ålder?

hej nej tyvärr så har vi  inga barn sen tidigare vi väntar våran första efter många års kämpande
  • kiwii
    Hallonfrossa skrev 2013-06-26 19:52:04 följande:
    hej på dig, det var ett tag sedan man såg dig!
    här är det bra hur är det själv?

hej jo tack det är bara bra längtar som bara den till semester nu =)
     men en vecka kvar på jobbet sen får det blir 4 veckors ledighet o det ska bli så himla skönt =)
  • Hallonfrossa

Kiwii: vad mysigt för er hoppas verkligen att det håller sig! Du har gått ett tag nu va??
    Skönt med lite ledighet!
    Här är det snart oxå senesterdax, längtar varje dag

• kiwii
    Hallonfrossa skrev 2013-06-29 18:30:51 följande:
    Kiwii: vad mysigt för er hoppas verkligen att det håller sig! Du har gått ett tag nu va??

Skönt med lite ledighet!

Här är det snart oxå senesterdax, längtar varje dag

Tack hoppas vi verkligen att det gör.

Går in i vecka 19 i morrn :)

Va och lyssnade på hjärtat i veckan :)

Snart dags för RUL oxå längtar var några veckor sen vi va på ultraljud så ska bli spännande att se den lille igen.

Ska du ha många veckor semester ?:)

Trevlig helg
  • Hallonfrossa

Åh vad mys! Då har magen kommit igång oxå!! Längtar tills min är mer än bara svullnad! :)
    Jag ska ha 3veckors ledigt.

Mysigt med rul, känner du att den lill* rör sig något nu?

Det samma :)

• kiwii
    Hallonfrossa skrev 2013-06-29 19:01:53 följande:
    Åh vad mys! Då har magen kommit igång oxå!! Längtar tills min är mer än bara svullnad! :)
    Jag ska ha 3veckors ledigt.

Mysigt med rul, känner du att den lill* rör sig något nu?

Det samma :)

nja magen har bara vuxit lite vet folk inte om att jag är gravid så syns inte det men det lär väl komma nu efter v 20 trodde bm. Bm kunde se en liten gravid mage =) men jag tycker bara jag ser tjock o pluffsig ut =(

går du på sjukhuset hos `BM?
    mår du bra? vilken vecka är du i? 

har sån huvu o nack värk om dagarna hoppas det ger med sig nu börjar bli less på värken  annars mår jag jätte bra har aldrig mått så här bra förut  =)  har ju haft värk konstant dygnet runt innan jag blev gravid så hoppas detta håller i sig så man kan få må bra, men det är ju en lång resa kvar

har aldrig längtat så till vintern som nu =)

ha en härlig söndag!!!   
Svar på tråden Mammor i nyköping??