• kiwii

Mammor i nyköping??

Förhoppningsvis i vinter :)

• kiwii

hej hej hur är det med alla ? 

• kiwii
    quinga88 skrev 2013-06-26 22:41:24 följande:
    ja hallonfrossa, jobbar på två gruppbostäder, hälst natt. men e ju mamma ledig nu. vad jobbar du med? vet du vad det blir för kön på den väntade?
    vet inte riktigt hur de funkar, men har dina barn sommarlov nu då?

kiwii här är det varmt och skönt =) njuter av solen o leker med barnen! Har du barn? vilken ålder?

hej nej tyvärr så har vi  inga barn sen tidigare vi väntar våran första efter många års kämpande
  • kiwii
    Hallonfrossa skrev 2013-06-26 19:52:04 följande:
    hej på dig, det var ett tag sedan man såg dig!
    här är det bra hur är det själv?

hej jo tack det är bara bra längtar som bara den till semester nu =)
     men en vecka kvar på jobbet sen får det blir 4 veckors ledighet o det ska bli så himla skönt =)
  • kiwii
    Hallonfrossa skrev 2013-06-29 18:30:51 följande:
    Kiwii: vad mysigt för er hoppas verkligen att det håller sig! Du har gått ett tag nu va??

Skönt med lite ledighet!

Här är det snart oxå senesterdax, längtar varje dag

Tack hoppas vi verkligen att det gör.

Går in i vecka 19 i morrn :)

Va och lyssnade på hjärtat i veckan :)

Snart dags för RUL oxå längtar var några veckor sen vi va på ultraljud så ska bli spännande att se den lille igen.

Ska du ha många veckor semester ?:)

Trevlig helg
  • kiwii
    Hallonfrossa skrev 2013-06-29 19:01:53 följande:
    Åh vad mys! Då har magen kommit igång oxå!! Längtar tills min är mer än bara svullnad! :)
    Jag ska ha 3veckors ledigt.

Mysigt med rul, känner du att den lill* rör sig något nu?

Det samma :)

nja magen har bara vuxit lite vet folk inte om att jag är gravid så syns inte det men det lär väl komma nu efter v 20 trodde bm. Bm kunde se en liten gravid mage =) men jag tycker bara jag ser tjock o pluffsig ut =(

går du på sjukhuset hos `BM?
    mår du bra? vilken vecka är du i? 

har sån huvu o nack värk om dagarna hoppas det ger med sig nu börjar bli less på värken  annars mår jag jätte bra har aldrig mått så här bra förut  =)  har ju haft värk konstant dygnet runt innan jag blev gravid så hoppas detta håller i sig så man kan få må bra, men det är ju en lång resa kvar

har aldrig längtat så till vintern som nu =)

ha en härlig söndag!!!   
  • kiwii
    Hallonfrossa skrev 2013-06-30 10:44:29 följande:
    Kiwii:

Ja den kommer att komma, min syntes väldigt bra i vecka 25, och började även synas en del i vecka 20, nu får det inte att gömma magen, den är svullen så det heter duga, går in i vecka 7 på tisdag så är inte så långt gången, förra graviditeten syntes magen i vecka 12 :)

Jag ska på inskrivning 13/8 på sjukhuset, går du oxå där?

Jag har en del krämpor, och i natt har jag mått så illa och haft så ont i magen att jag knappt kunnat sova :-/ har inte haft några symtom alls med de andra barnen så det är nytt för mig, så är lite blandade känslor haha

Ja många som har krämpor i vanliga fall mår avsevärt bättre när de är gravida så passa på och njut för fulla muggar :)

Haha j men det gör man ju, trots att deg känns jobbigt att längta bort sommaren ;)

När är du beräknad?

Det samma till dig :)

Hej

Är ju min första riktiga graviditet så den lär komma du väntar ju barn nr 3 o då brukar det ju synas mkt tidigare :)

Nä jag går inte på sjukhuset ska bara dit på RUL sen. Går annars hos min läkare o bm på kvinno hälsan har gjort det sen min sjukdom kom så det känns tryggt att vara kvar hos dom. Dom har vart med oss iallafall år:)

Utifrån första uträkningen så är det 5 dec beräknad får se sen om det blir ändrat nått borde stämma ganska bra eftersom vi gjorde ett FET :)

Aj hoppas dina krämpor har gått över :(är väl för att allt växer hoppas du får sova i natt. Bor du i Nyk eller oxå utanför?

Ska åka in till stan nu o luncha med en kompis se om jag hittar nån fin sommar klänning att ha :)

Kram
  • kiwii

Hej här går det bara bra vill att veckorna ska gå fortare bara :) på på ul i dag hoppas det går bra. Hur går det själv då? Kram

• kiwii

Har du blivit sjuk skriven pga av foglossning eller?kommer du vara sjukskriven tills det är dagx? Det gick bra på ul så det känns kanon. Hämtade ut vagn o baby skyddet o dag oxå så nu är det fixat. Kommer inte sakna magen faktiskt tycker mera att den är i vägen vad man än gör :)fast att den inte är jätte stor ska bli skönt att förhoppningsvis komma i sina favvo byxor sen :)och hoppas det går fort bara haha Vet nog vad det blir men ja o mannen vill hålla det för oss själva :) åter kommer när den har tittar ut ;)

• kiwii

Beräknat den 5 dec så har den inte kommit då så blir det i gångsättning Om den inte vill komma tidigare förstås. Visste ni vad ni väntar denna gång? Men mår du bra annars kan du röra dig någerlunda? Kram

• kiwii

Jag hoppas bara den inte kommer för tidigt att den är helt klar innan den vill komma :) så vi får se när det blir av. Ush din foglossning låter inge vidare jag har jätte lite bara så jag ska inte klaga. Har ni några namn då? Har ni köpt mkt nytt eller har ni mkt sparande efter dom andra 2? Vi har handlat allt nu sen får vi väl se om det är nått som fattas :) Vill gå på ledighet nu räknar ner dagarna är så segt :( Är din älsta dotter 6 år :) hur gammal är den andra?

• kiwii

Så stor är den inte men det är jobbigt ändå spec på jobbet. Följer kurvan så det är bra:) o har gått upp några kg så vi får väl se hur slut spurten blir hoppas bara den inte blir jätte stor o att kg drar i väg nu i slutet. Några trodde för nån dag sen att jag skulle ha i januari haha Namnen är klara så får väl hoppas att h-n kommer att passa i namnet bara när h-n tittar ut annars blir det lite bekymmer haha :) Stora barn du har :) skoj är dom förväntans fulla på en liten bebis nu då?:)

• kiwii

Väntar på att våran ska komma :) bf på tors men lär gå över en vecka känns verkligen som det. Är så less på att vänta hela tiden ush. Grattis till att det är en liten tös :) vilken v är du i nu? Kram

Svar på tråden Mammor i nyköping??