Inlägg från: Hallonfrossa |Visa alla inlägg
  • Hallonfrossa

Mammor i nyköping??

Finns det några mammor där ute??

Nu e dom här: MOLLY 071123,NEILA 090327
  • Svar på tråden Mammor i nyköping??
  • Hallonfrossa

Åh vad roligt att få smått, längtar tills vi bestämmer oss för nästa, har två en på 6år, som börjar förskoleklass i höst och en på 4år så dom börjar ju bli stora och självgående :)

Hur går allt för er? 

• Hallonfrossa
    Nathaly skrev 2013-04-30 17:20:27 följande:
    Mamma till Chester 18 mån och Molly 4 månader :)
    Men vilka fina namn du har på dina barn :D speciellt på din lilla flicka ;)
  • Hallonfrossa

Loveisjustyou: vad härligt det låter!! Bara att ta det lugnt och njuta av sista tiden nu då :)

• Hallonfrossa
    quinga88 skrev 2013-06-24 13:21:10 följande:
    hej
    är det här en grupp som i framtiden ev kommer att träffas?
    jag söker nya vänner i nyköp då vi i aug kommer att flytta dit. skulle vara trevligt att ha några att fika o snacka med, med barn i samma åldrar.
    hej! jag har ingen aning, då den inte är så aktiv, men vi kan försöka göra den mer aktiv?
    ser att du har två små pojkar, jag har två flickor födda 07 och 09 och väntar nu min 3:e som är beräknad februari -14.

Berätta lite om dig, vad kul att ni ska flytta hit! vart ifrån? och hur kommer det sig? 
  • Hallonfrossa
    quinga88 skrev 2013-06-24 19:16:14 följande:
    Från Eskilstuna, Jag kommer vara mammaledig o sambon jobbar i Nyköping så för att han ska få mer tid med familjen o slippa resetid så ska vi flytta, jag jobba bara som tim.vik i kommunen o såna jobb finns ju överallt så kan få jobb sen i nyköp.

Jag skulle vilja veta om de finns nå bra ÖppnaFörskolan i Nyköp, o om det är nåt ni tänker gå på i höst?
    Aha ja men då förstår jag!
    Ja det finns några öppna förskolor, jag brukar inte gå så mycket just nu, men kommer kanske börja igen sen, då jag antagligen blir sjukskriven för jobbet är tungt inom vården.

eftersom jag bor i brandkärr gillar jag deras öppna förskola mycket, brukade vara där när barnen var små, sen finns det på nicolaij  kyrkan, de har med och ute på arnö, beror lite på vart ni ska bosätta er?
  • Hallonfrossa

Okej ja det är en liten bit! Men i vissa av de utomliggande orterna som är lite större så finns det även där ibland öppna förskolor :)

Skulle vara jätte kul att hålla kontakten och se om man kan fixa en fika eller så, berätta lite om dig :)
    Är det vården du jobbat inom innan?

• Hallonfrossa
    kiwii skrev 2013-06-26 19:50:38 följande:
    hej hej hur är det med alla ? 
    hej på dig, det var ett tag sedan man såg dig!
    här är det bra hur är det själv?

• Hallonfrossa

Quinga88:
    Jag jobbar i hemtjänsten, nä vi vet inte könet, det är för tidigt ännu :) om man ser på rul så kollar vi annars får det bli överraskning :)

Nä de går ju på dagis ännu, så länge jag jobbar, när vi har semester så får de vara lediga :)

Vilket samhälle ska ni flytta till??

Svar på tråden Mammor i nyköping??