• Anonym

Sex med prostituerad, erfarenheter?

Petite Jasmine skrev 2013-01-06 19:24:06 följande:
    Självklart förväntas hon ställa upp på sex om de gifter sig.

Nej, du har fel. Man förväntas inte "ställa upp" på sex om man gifter sig.
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-01-06 20:48:39 följande:

Jo?
  • Anonym
    Långskånken skrev 2013-01-06 20:52:55 följande:
    Hoppsan, jag trodde att min fru har sex mig för att hon vill!

När hon kryper upp på mig i sängen (eller soffan) och liksom slår benen runt mitt lår och gnider sitt sköte mot mig och hon är alldeles fuktig och svullen. Hade ingen aning om att det var för att hon förväntas ställa upp. Jag trodde hon var kåt. Så naiv jag är!

Ack vad fel du hade!
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-01-06 20:48:39 följande:

Man har säkert en förväntan att ha en massa sex när man gifter sig. Det är inte samma sak som att frun ska ställa upp på sex.
  • Anonym
    Långskånken skrev 2013-01-06 20:52:55 följande:
    Hoppsan, jag trodde att min fru har sex mig för att hon vill!
    När hon kryper upp på mig i sängen (eller soffan) och liksom slår benen runt mitt lår och gnider sitt sköte mot mig och hon är alldeles fuktig och svullen. Hade ingen aning om att det var för att hon förväntas ställa upp. Jag trodde hon var kåt. Så naiv jag är!
    Just så. Hon vill bli FÖRSÖRJD, det är allt.
  • Anonym
    Petite Jasmine skrev 2013-01-06 19:24:06 följande:
    Självklart förväntas hon ställa upp på sex om de gifter sig.

I detta inlägg bevisar du att du har en konstig inställning till sex.
  • Anonym
    Rikard skrev 2013-01-06 21:10:46 följande:
    Den här tråden handlar egentligen om Sveriges och svenskarnas egen "hederskultur".
    I andra kulturer förlorar kvinnorna (och deras familjer) hedern om de har sex före äktenskapet. Hos oss går hedern förlorad om det är pengar med i spelet.
    Same, same, bud different.

Nix. att ha sex för att man innerligen vill det är INTE samma sak som att ha sex för pengar. Om du tror det, då har du aldrig haft bra sex med en kvinna du verkligen tycker om.
  • Anonym
    hoppipannkakan skrev 2013-01-07 09:47:27 följande:
    Och männen som betalar för sex med mig, har inte de rätt att göra som de vill?

Vill gärna att du utvecklar din åsikt om att det är förnedrande och patetiskt. Varför är det så?

Det är i alla fall mycket sorgligt att många ser sig tvungna att köpa sex. Det är ju mer förnedrande för männen än kvinnorna, många gånger.
  • Anonym
    hoppipannkakan skrev 2013-01-07 12:46:45 följande:
    Jag tror i ärlighetens namn inte många män som köper sex delar din åsikt att de är sorgliga.

Det tror jag. I ärlighetens namn. ovanpå det tycker många, många kvinnor i synnerhet att de är patetiska. Men det är väl bra för branschen antar jag- männen blir ju i större behov av prostituerade.
  • Anonym
    hoppipannkakan skrev 2013-01-07 12:53:29 följande:
    Hur många sexköpare känner du? Som har öppnat sitt hjärta för dig? 

Jag har levt med en i tio år.
Svar på tråden Sex med prostituerad, erfarenheter?