• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är dessa trosor sexiga?
  • Anonym
    Lattjo skrev 2013-01-05 17:09:30 följande:
    Nej, dom var inte så sexiga... Jag brukar använda hipster eller halvstring, som liksom slutar halvvägs upp på skinkan. Det tycker iaf min kille är sexigt på mig. Du får prova dig fram. Fråga honom vad han gillar, ta med honom till Lindex eller någon annan butik så får han vara med och välja och låt honom titta in när du bytt om, då lär du märka vad han gillar och inte :) Sen är det bara att köra på med det sen!
    Fast man får väl inte testa trosor???
  • Thaleya1

Dessa är bra om du vill köra säkert sen fungerar säkerligen vanliga hipsters, samt vanliga trosor eller näck med!

Vill du vara extra raffig så kör med strumpeband och ett helt spets-set! Eller kanske en snygg korsett till.

.. Lycka till TS!
  • Thaleya1
    Orcha skrev 2013-01-05 17:04:44 följande:
    Det där är omtanke Solig
    Man måste ju endast uppmuntra en ung tjej som vill vara sexig för sin kille!
    Rätt tanke, lite fel utfört bara :)
  • mmeline

Hahha- nej! Urfula! Inte alls sexiga. Hur är det sexigt att se rövskåran? Det är inte ens snyggt på modellen, hur ska det då se ut på en vanlig, blekfet ända?

• Anonym
    Anonym (Sexigt?) skrev 2013-01-05 16:39:38 följande:
    jag förstår nog inte vad som är och inte är sexigt Detta är min första kille, jag är 18 år och han är 25. Han är mer erfaren än mig och allt jag ville var att klä upp mig för honom. Tydligen blev det fel och tydligen håller alla med honom

Kan det vara så att du har lite konstig syn, när det gäller synliga rövskåror? Kim Kardashian och andra kändisar brukar ju visa rövskåran ofta numera. Oftast blir det kändisar gör snyggt efter några gånger.
  • Lattjo
    Anonym skrev 2013-01-05 17:11:20 följande:
    Fast man får väl inte testa trosor???
    Jo men man får ju ha sina vanliga på sig under bara. Visst det kanske inte är lika snyggt som annars men vet man inte så vad ska man göra? Det brukar stå i omklädningsrummen att om man ska prova underkläder ska man behålla sina egna å under och det hoppas jag verkligen att folk gör :)
  • mmeline

Såg nu att du hade köpt dem, TS. För att få till det sexigt, kör på något som är snyggt. Fina material tex silke eller spets, underkläder med snygg passform. Saker som sitter bra och är snygga, helt enkelt.

Det billiga sexmodet ska du hoppa över- godisstring, pärlstring, trosor med hål i grenen- allt sådant är bara vulgo, billigt och fult.

• mmeline

Och se till att matcha, förresten! Köp trosor och behå som hör ihop. Mycket snyggare än omatchade.

• Thaleya1
    mmeline skrev 2013-01-05 17:24:05 följande:
    Och se till att matcha, förresten! Köp trosor och behå som hör ihop. Mycket snyggare än omatchade.
  • Anonym

Min kille sa att han hade skrattat om han såg trosorna, så döm inte din kille för hårt ts, de ser lite lustiga ut. De skriker praktiskt taget analsex.

Svar på tråden Är dessa trosor sexiga?