Blingbling skrev 2013-03-13 11:31:53 följande:
Vill bara berätta att tant röd kom igår, men jag är inte alls ledsen för det. Min kille och jag sa ju faktiskt att vi skulle vänta en mens innan vi provar igen. Har ju haft två MF på drygt två månader och på något sätt kände jag att min kropp nog behöver hämta andan från att vara gravid några veckor....MEN mitt psyke vill något heeeeeelt annat
I måndags pratade jag med en läkare som tidigare skrivit ut Pergotime till mig (som jag ännu inte haft chans att prova, vilket jag kan göra nu...om jag vågar...) och nu har jag också progesteron-tabletter som väntar på mig inne på Apoteket...de tar jag så fort jag får plus nästa gång, hoppas att detta hjälper till att behålla en ny graviditet. Så det finns hopp om livet här på mitt håll och det kan nog bli ett glas vin ikväll - det är ju ändå lille-lördag idag
Tråkigt med tant-röd ändå, men kul att du får prova pergotime!
Jag blev överstimulerad av pergotime, så för mig fungerade det tyvärr inte bra! Men med rätt dos kan det också göra underverk
Själv har jag riktiga balong-pattar!
T.o.m. min sambo, som alltid annars säger "du är fin" till vad jag än påpekar om min kropp, reagerade med: "Ja oj, från sidan ser man stor skillnad på storleken".
Blir sport-bh hela tiden nu, då bh-arna inte passar.
Läste biverkningarna på sprayen och ett av dem var "storleksförändring och ömhet i brösten". Jo tack! Jag känner det!
Förra gången hade jag bara värmevallningar hela tiden som biverkning, vilket jag inte känner nu.. Dock inte gått en vecka ännu.