• Thotis90

Munkpeppar?

Jag hänger på här! Jag har en flaska Agnus Castus hemma (och annat smått och gott) som jag tänkte börja med så snart mensen kommer (BIM+1 idag).

Fertilitetsutredning - hedblom.blogg.se
  • Thotis90
    Blingbling skrev 2013-04-11 11:51:45 följande:
    Välkommen hit! Har du testat Munkpeppar tidigare eller blir det premiär nu? Vad är det mer för smått och gott som du ska köra? *nyfiken*

Jag har inte provat munkpeppar förut. Jag drack min första kopp imorse (mensen kom idag) och jävlar i helvete vad äckligt det var!

Just nu äter jag Apoteket kvinna, Arctic root, Friggs d-vitamin, jättenattljusolja, zink-tabletter och munkpepparn. Jag har också Apiforce, Bisolvol, Efamol och Rosenrot extra stark hemma.
  • Thotis90
    ser91 skrev 2013-04-11 12:38:37 följande:
    Välkommen! Smaken blir bättre med tiden! Glad Jag sa likadant när jag började, men senare tänkte jag inte ens på smaken. Tycker inte det är gott, men heller inte äckligt.
    Det gick ner om jag tog varannan klunk munkpeppar, varannan klunk grapefruktjuice. 
  • Thotis90
    miiiiichelle skrev 2013-04-11 16:28:09 följande:
     Så börjar fundera på om man ska hitta några "piller" till honom istället?!? 
    Om han skall äta kosttillskott skall han äta zink kombinerat med folsyra. När min sambo gjorde det åt han Great earth super zinc och apoteket folsyra. 
  • Thotis90
    miiiiichelle skrev 2013-04-15 12:49:29 följande:
    Någon som vet om det är okej att äta Apotekets "kvinna" tabletter samtidigt? Läste på att man inte ska ta något i samband med detta.
    Jag kan inte se i beskrivningen att man skall undvika att kombinera det med andra kosttillskott. Det verkar dock som att man skall vara försiktig med att ta andra läkemedel (jag antar att det beror på att det är alkohol i munkpeppar. Det är det i alla fall i min).
  • Thotis90
    miiiiichelle skrev 2013-04-24 22:12:06 följande:
    Någon som fick äl tidigare med mp ?
    Här verkar det som att jag inte skall ha ägglossning alls (dag 16 idag)... Första försöket med Agnus Castus.
Svar på tråden Munkpeppar?