Munkpeppar?
Var köper man MP?
Var köper man MP?
Ok tack kanske ska köpa det då.. Har ett amh värde på 0,27, så jag hoppas på att höja det... :s
Fick mensen här igår, så började med MP då, samt R.R, multikvinna och D3 vitaminer :) Nu jäklar ska jag boosta äggen ;)
Blingbling, så länge du inte har fått mens så är det ju inte kört! :) Jag håller tummarna!
Jag tycker förresten att texten på flaskan med MP är lite skrattretande.. "Njut gärna 3 gånger dagligen" NJUT?! :p
På torsdag är det min första MP-ÄL :D Sen ska jag resa iväg på lördag ett par veckor, hoppas inte ÄL kommer ett par dagar senare för då kanske vi missar den :s
Oj, högg till i vänstra äggstocken idag :o Är det där ägget kommer släppa tro? Då har jag inga förhoppningar om denna månad, gyn kunde inte ens se min vänstra äggstock på nåt av de båda VUL jag gjort.. :s Han kunde inte se om det var fri passage på spolningen heller eftersom äggledare o allt var dolt... Hade hoppats på högra sidan som jag "vet" fungerar ;)
Försök 2 med MP nu då, får se om det går bättre.... Sist kom mensen två dagar tidigare än vanligt, vilket ju borde betyda att äl kom tidigare och då vet jag att vi inte missade den... Kanske har för högt hopp om MP :/ Har kanske bara dåliga ägg kvar helt enkelt så då spelar det ingen roll vad jag gör :/
Jag funderar på om jag gjort något dumt. Glömde munkpepparn förra cykeln och började med den en vecka efter ÄL och tog den fram till BIM, och nu är mensen flera dagar sen! Kan det bero på munkpepparn?
I torsdags såg gyn en äggblåsa på 13mm och jag tyckte det lät lite stort för att vara ett par dagar för mensen, tänk om munkpepparn har piskat på äggstockarna och tror att det är dags för ÄL snart och helt struntar i mensen?
Jag ska börja spruta inför IVF på CD3 så jag är sååå frustrerad!
Nämen! Hur kan du få positivt äl test och sen mens? Jävla skitkropp ibland alltså!
Ja det tycker jag är märkligt också varför hon inte sa något om det.. Men då har jag ju ingen aning om när äl var och då vet jag inte när jag förvänta mig mensen heller :s Frustrerande med andra ord! Men den dyker väl upp. Jag är glad bara jag inte är i klimakteriet än, det får gärna vänta nåt år eller iallafall några månader... :s
Jag gav upp munkpepparn när jag började med IVF, så just nu är jag ruvare på ett litet embryo som jag hoppas ska fästa :)
Om det misslyckas så blir nästa försök i februari, så då tänker jag ta munkpeppar fram tills dess.
Min IVF gick åt skogen, så jag ska börja med munkpeppar nu igen... Antingen så blir äggen boostade fram till nästa ivf eller så blir vi gravida naturligt ;)