Munkpeppar?
Har testat flera gånger och om inte annat så ger det tydlig och i regel tidigare äl. Tydligare äl än denna månad när jag dessutom kombinerade med r.r går nog inte få.
Har testat flera gånger och om inte annat så ger det tydlig och i regel tidigare äl. Tydligare äl än denna månad när jag dessutom kombinerade med r.r går nog inte få.
Blingbling: jag äter också r.r och munkpeppar som sagt och även d-vitamin och slump eller piller,men efter två totalt oregelbundna cykler -och några innan sommaren också- fick jag dessa två cykler äl dag 13 och 11 och vette fåglarna om jag inte hade två ägg denna gång. Jag fortsätter i vart fall!
Jag tar från första mensdag tills typ två dar efter äl.
De enda som inte ska äta extra järn är såna som jag som t.o.m legat i överkant blodvärdemässigt,men det är ju i regel vanligare med lite brist. Och d-vitamin ska nog alla äta,speciellt på vintern och högre dos än RDI för den är störtlöjlig den dosen.
Mensen kom tisdag kväll så min uträkning med äl 1-2/1 stämde. Börjat om med både r.r och munkpeppar och d-vitamin så får vi se om jag får äl och äl när jag ska. Hjälper ju inte direkt,jag blir ju inte gravid ändå,men kroppen funkar ju än så länge i vart fall.
Nja,spottings är mer de där sparsamma brunrosa flytningarna man får före mensen,vissa uppåt fem dar innan. Resterna efter mensen är just rester. För det mesta med munkpeppar har jag inga spottings förutom förra cykeln då jag hade tre dar mot vanligen max en så då vet jag inte vad som hände. Denna gång kom mensen på en gång precis som när jag var ung.
Hoppas du repar dig klart snart likom jag hoppas foten blir helt gångbar snart. Tänkte åka på stan imorron och bl.a köpa e-vitamin,men det är bara glömma linka runt med den här foten tyvärr...
Jag ska sluta gnälla över min fot ser jag... Nu hoppas vi på snar hälsa ser91!
För egen del närmar sig äl,tror dock det blir nån dag senare denna gång. Gör inget alls,bara den kommer!
Man får ju i regel tidigare äl med ac Jag hade äl dag 13,12 och nu 13 mot två månader innan dag 33 och 22 så jag tror stenhårt på det. Möjligen då i kombo med r.r som jag ockå tar,tycker effekten är ännu bättre nu än med bara ac eller bara r.r.