• CA5

Solstrålarna

Hallå!

Rätt ny i den nya tråden, men ni alla verkar så härliga så hänger gärna med här! Ska bli kul att följa alla..

Jag ska också kolla film med min älskling nu Glad

Ha en fin kväll allihopa!!

• CA5

Nämen "rätt ny i den nya tråden", haha.. Rätt ny i den gamla tråden ska det vara ju! Trötter..

• CA5

God morgon.. Rosa på pappret idag! Åh, vad tusan :( sätter säkert igång ordentligt idag. Har inga menskänningar överhuvudtaget så är lite förvånad.

Hoppas så klart att det är som för din kompis Floppan2008, men tror ändå inte det.

Jaja... Bara att försöka igen!

• CA5
    floppan2008 skrev 2012-12-28 09:58:47 följande:
    Hade du fått + innan.

Fick ett suuuper svagt igår. Kan lika bra vara spök. Lade ut bild på testet i förra tråden..
  • CA5
    3 barns mamma84 skrev 2012-12-28 10:26:50 följande:
    Förstår det inte häller jag gck upp varje natt för att skissa jag mådde skit varje dag hade molvärk sen efter äl och gc över tideb fick ett + och pang bom kom röbettan fram

nu blöder jag.

Men man blr lurad varje månad alltså.

Men vi flickor ger inte upp sååååå lätt inte    

Jag tycker det är så himla konstigt. Många får blödningar vid BIM trots att de är gravida.. Vet inte vad man ska tro. Är så himla otålig. Och nej, vi ger oss aldrig ;)

Jag är inställd på att min blödning är riktig mens.

Har du tagit fler tester? Med tanke på att du fått ett + innan?
  • CA5
    Pommac skrev 2012-12-28 19:09:08 följande:
    Nej vad trist!!!

Har du fortsatt blöda?

Min mens har inte dykt upp än men den gör väl det snart... Har mensmage nu så.
    floppan2008 skrev 2012-12-28 19:21:35 följande:
    CA5 hur har det gått? Hur har det gått för er andra? Vad är det för fel när msn vet att man har ÄL och har sex men ändå inte blir gravid? Kan inte smälta att min kropp jävlas. Känns bättre idag! Väldigt kort mens! Massor igår och i natt hade jävulska smärtor igår men inget idag. Mensen verkar redan slut... Min mens har blivit extremt kort! Har aldrig haft mer än typ 3 dagar men nu är den ju bara typ ett dygn. Innebär detta att mon livmoderslemhinna inte blir så tjock längre? Det är ju i den som ägget ska fästa. Fasen vad man oroar sig...
    Väldigt sparsamt.. Stoppade i en tampong i morse vid 11 tiden (stor, för jag ingen annan storlek o inget trosskydd). Tog ut den nu för att se hur mkt det har blött och det var inte alls mycket. Jag vet att inte är bra att ha den så länge men det gör så ont att dra ut den när den är torr.

Får se hur det utvecklar sig. Inga smärtor eller så i alla fall.

Pommac, har du gjort något test nyligen då?

Floppan2008, jag fattar det inte heller. Vet att jag prickade in min äl.. åh! Tycker också du ska höra med BM vad det kan bero på. Hon vet säkert! Försök inte analysera det för mycket... då slutar man aldrig :)

• CA5
    floppan2008 skrev 2012-12-28 11:07:35 följande:
    CA5 det är väldigt vanligt och kallas genombrottsblödning. Min kompis fick ett + och fick 2 dagar senare en blödning med mörkt blid och klumpar hon var jätteledsen och trodde det var mf. Tog ett test en v senare och det var mkt starkare än det första testet. Hon mådde illa dessutom och kände sig gravid. Gjorde VUL och allt var fint hjärtat slog och blödningen var genombrottsblödning. Hon är nu i v 9 och mår illa och har inte haft mer blödningar.
    Det hade ju varit fantastiskt om det var så.. We'll see Kul för henne i alla fall!!:)
  • CA5
    MissKaos skrev 2012-12-28 20:50:55 följande:

Fy. Ömma bröst, illamåeende av och till. Jag är ju sjuk (jätteförkyld, haft feber, sonen har haft mkt med magen när han hade detta ont, inte ätit etc) Imorgon BORDE ju vara BIM.

Jag har nu listat ut att alla testerna jag beställde kommer tidigast 2/1 *suck* Verkar inte som om posten har delat ut här idag! *gah* Hon skulle försöka få med dom innan dm tömde lådan igår -då ska dm väl vara framme dagen efter? Kanske ska kolla lådan igen.. Vi hade inte fått någon post, och noll räkningar verkar så himmla osannolikt :-/

Åh vad störigt.. Inte köpa något i affären så länge då?
  • CA5
    Pommac skrev 2012-12-28 21:17:48 följande:
    Ja, jag gjorde ett test nu ikväll. Dock hade jag inte hållt mig så länge, bara 2,5 timme (Vet inte om det spelar någon roll?) Ska testa i morgon på morgonen om jag inte fått mens innan dess. Det kan ju vara så att jag inte hade någon ägglossning denna omgång. (jag hade testade inte med några stickor denna gång). Ska du testa i morgon om du inte får mer mens? Eller väntar du?
    Jo, det är klart att det spelar roll. Ta ett nytt imorgon bitti.. Säkrast då! Hoppas inte mensen hinner komma tills dess. Håller tummar och tår Jag funderar på att ta imorgon bitti.. Får se hur jag känner då. Kanske väntar ytterligare en dag. Vilka test använder du?
    floppan2008 skrev 2012-12-28 21:26:21 följande:
    CA5 det kan ju mkt väl vara så för dig! Tycker du ska ta ett test med morgonurin. Har testet blivit starkare så är det en genombrottsblödning! Har du haft det innan är ju chansen stor att du får det igen. Så länge som man inte har mer ont än växtvärken och inte störtblöder är det ju normalt! Ja det är kul för vännen. Är bara lite avis eftersom dom inte ens hann börja försöka innan hon blev gravid. Jag vill extra mkt nu eftersom jag vill få barn samtidigt. Stressen har ökat men såå skönt att blödningen var normal å att hjärtat tickade på!

Ja, jag ska göra det antingen imorgon eller i övermorgon! Nej har inte alls ont.. någonstans! Jag förstår att det kan kännas lite stressigt ang med din vän. Men ni kommer ju ha barn samtidigt även om det skiljer t ex två månader. Ni kommer ändå kunna mysa med era bebisar tillsammans!
Svar på tråden Solstrålarna