Solstrålarna
Hallå!
Rätt ny i den nya tråden, men ni alla verkar så härliga så hänger gärna med här! Ska bli kul att följa alla..
Jag ska också kolla film med min älskling nu
Ha en fin kväll allihopa!!
Hallå!
Rätt ny i den nya tråden, men ni alla verkar så härliga så hänger gärna med här! Ska bli kul att följa alla..
Jag ska också kolla film med min älskling nu
Ha en fin kväll allihopa!!
Nämen "rätt ny i den nya tråden", haha.. Rätt ny i den gamla tråden ska det vara ju! Trötter..
God morgon.. Rosa på pappret idag! Åh, vad tusan :( sätter säkert igång ordentligt idag. Har inga menskänningar överhuvudtaget så är lite förvånad.
Hoppas så klart att det är som för din kompis Floppan2008, men tror ändå inte det.
Jaja... Bara att försöka igen!
Fy. Ömma bröst, illamåeende av och till. Jag är ju sjuk (jätteförkyld, haft feber, sonen har haft mkt med magen när han hade detta ont, inte ätit etc) Imorgon BORDE ju vara BIM.
Jag har nu listat ut att alla testerna jag beställde kommer tidigast 2/1 *suck* Verkar inte som om posten har delat ut här idag! *gah* Hon skulle försöka få med dom innan dm tömde lådan igår -då ska dm väl vara framme dagen efter? Kanske ska kolla lådan igen.. Vi hade inte fått någon post, och noll räkningar verkar så himmla osannolikt :-/
Och Misskaos- krya på dig!!!