• Medina86

Häng med alla ni som har upprepade missfall..

Får jag åxå följa med här?

har nu genomgått min 3 missfall. det senaste va nu den 13 november-12 i v22. där jag förlorade min ängla dotter. mår fruktansvärt dåligt och förstår inte varför detta har hänt? först 2 tidiga missfall i v 11 och v7... sen trodde jag/vi att då när man passerat 12v att NU är de vår tur. vi fick se vår underbara flicka på UL och jag längtade sååååå efter henne. men en natt tog allt slut,bara så.Gråter jag fick ont i magen värkar kom igång dagen efter födde jag min dotter och hon slutade att andas. SORGEN är obeskrivlig. jag förstår inget. nu startas en utredning vet inte alls vad dom kommer göra. har lämnat massa blodprov innan som dom ska ha. min moderkaka har skickats iväg se om det var något med den. själva obuktionen av vår ängel valde vi bort. kände att hon inte skulle behöva lida mer. nu är hon gravsatt i minneslund och vårt liv är för alltid förändrat! Kram på er! 

• Medina86

oj nu kom inte hela mitt som jag skrev. jag skrev jag kände min ängladotter hela tiden innan hon kom ut. ha hört att många får äta trombyl någon sorts blodförtunnande för blodproppar i moderkakan? har hört med att det kan va att livderhalsen är för kort? och att en för tidig förlossing kan komma då? eftersom kroppen inte orkar hålla upp bebisen? vi vet inte ännu vad som fick mina värkar att komma så tidigt`? jag hoppas på svar Gråter 

• Medina86
    Änglaliv skrev 2013-01-07 19:30:47 följande:
    Pregnyl är hormonsprutor, man kan ta dem när man genomgår IVF-behandlingar också. De ska hjälpa kroppen att behålla barnet. Jag började äta trombyl innan vi började försöka sist men jag fick sådana blödningar av dem =( Sen har jag ju inte lyckats bli gravid på 1år nu, så vill inte hålla på att äta dem. Men kanske ska prova igen då?! Min läkare sa annars att jag ska börja med dem när jag väl blivit gravid, men att det inte gör något om jag börjar innan?
    såå förvirrande att man KAN ta dom innan men åxå NÄR man är gravid? hur vet man om man behöver pregnyl? ser dom de på tidigare missfall eller i ens blod??
  • Medina86

Är de svagt streck så är du gravid!!! Hoppas det går bra för er hålla mina tummar kramar

Svar på tråden Häng med alla ni som har upprepade missfall..