• nassu

Sockerfritt från nu och januari ut! Vilka e med?

Hänger på men först från 1/1... :) Behöver verkligen avsockras. Just tryckt i mej hur mycket godis som helst. Hålller på och försöker bli gravid och det blir ju till ingenting om jag ska gå upp några kilo FÖRE jag börjar samla graviditetskilon !! :)

• nassu

Ska verkligen bli skönt att börja på.. Blir nog en hel del socker på nyårsafton ännu men sen e de slut för en tid iallafall!!

• nassu

Nåjåå, tjejer. Fr.om idag gäller det! Hur taggade e ni ? Jag är rätt så! :)

Bästa sättet att stå emot jaa.... att inte tänka på sötsaker ? :D Har nog varit sugen idag må jag lova.. men det är mera vanan oxå eftersom jag nu under julen heeela tiden ätit nåt sött och gott! Urk.. ska bli SKÖNT att komma ifrån det där!

• nassu

Hur går det för er ?? Har varit trött och hängig idag.. vanligtvis skulle ja ha tagit ett kex till kaffe. Men kunde stå emot.  :)

• nassu

Här går det riktigt bra. Är bara flunssig och hemma från jobbet vilket i sej är hur tråkigt som helst.. skulle ju annars nog ha köpt hem nåt godis att tröst mej med då det är såååå synd om mej ;) men.. nu får måste det bara gå utan godis. :) Tycker det ändå går riktit bra att vara sockerfri.. är en person som det gäller ALLT eller INGET. Om jag litet smakar på nåt litet godis ens finns det ingen återvändo. ;)

Hur går det för er andra?? 

Svar på tråden Sockerfritt från nu och januari ut! Vilka e med?