• jossposs

Sockerfritt från nu och januari ut! Vilka e med?

Hej hej! Nu är julafton över och även snart juldagen. Åt inget skräp igår, men idag har jag tryckt i mig så det sprättar ur öronen. Behöver därför avsockra mig ett tag nu. Bra mat, motion och vågen fortsätta nedåt, heja heja! Nu kör vi, sockerfritt från i morgon bitti och januari ut, onödigt att vänta på nya året! Tänkte tillåta mig sockerfria tuggummi men inget fika,godis,chips,eller skräp! Tänkte tre kilo ner innan januari e slut! Här kan vi stöta, blöta, ge tips , råd, peppa varandra

• Svar på tråden Sockerfritt från nu och januari ut! Vilka e med?
  • pLeNa84

Jag är på! Men jag kör från och med 1/1 :) behöver några dagar att bearbeta det först ;)

• HJ81

Jag ska också köra sockerfri period men jag ska börja 1 jan! Håller på att ladda upp mig mentalt nu. Är riktigt taggad på att få bort sockerberoendet och vill gå ner 10 kg. Hoppas på att klara det på 2 mån.

• nassu

Hänger på men först från 1/1... :) Behöver verkligen avsockras. Just tryckt i mej hur mycket godis som helst. Hålller på och försöker bli gravid och det blir ju till ingenting om jag ska gå upp några kilo FÖRE jag börjar samla graviditetskilon !! :)

• kellikopter

ah typiskt ! JAG vill också göra ett försök, men måste som några andra här vänta tills 1/1 för några dagars mental förberedelse! Haha

• jossposs

Ja men såklart de e ok att förbereda sig mentalt nu några dagar., bara ni kommer hit första jan Jag hadecsocjerfritt hela november, jobbigt men jäkligt bra,. Det har varit sådär nu i dec,... Men träningen har varit bra iaf. Har gått ned drygt 4 kilo, åtta kvar , vill ha bort dem till 1 april, de måste gå. Återkommer med vikt på måndag, då kan vi göra en lista på oss !

• tettis84

Hejsan!!

Jag tänkte köra en DETOX månad på min blogg hela Januari, ni får gärna följa mig och ta del av mina tips.

Kommer nu i dagarana skriva om förberedelser och vad man ska tänka på när man detoxar!!!

// Tess         

• Lillaliten

Jag e på! Rekomenderar verkligen fitness fighten, körde en månad tidigare å vart jättenöjd, inga soppor utan riktig mat, å sockersuget försvinner! :)

Svar på tråden Sockerfritt från nu och januari ut! Vilka e med?