• Anonym (Snyggast?)

Vem är snyggast av Megan Fox och Kirsten Stewart?

Hade en diskussion med en kompis om vem som är snyggast och vi kunde inte komma överräns. Så vad tycker ni på FL? Megan Fox i Transformers 1, eller Kirsten Stewart i Twilight? Motivera gärna era svar!!

Och God Jul =)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem är snyggast av Megan Fox och Kirsten Stewart?
  • Feltryck01

Haha whaaaaat! När jag såg panic room för första gången och sen Twilight hade jag aldrig gissat på att Kristen spelade ungen.

• Anonym (Snyggast?)
    Anonym skrev 2012-12-28 21:29:22 följande:
    Men va fan. Hon heter KRISTEN Stewart.
    My bad.
  • Anonym (Snyggast?)
    mepetite skrev 2012-12-28 20:21:49 följande:
    skådespelmässigt är ju Kristen Stewart grym. Stillmässigt älskar kristens stil, converse och ray ban med slitna jeans. Megaan har också grym stil.
    Jag tycker Kristen är sämst som skådis, hon har typ tre ansiktsuttryck. Men snygg är hon!
  • mikipiki
    Anonym (Snyggast?) skrev 2012-12-30 11:09:44 följande:
    Jag tycker Kristen är sämst som skådis, hon har typ tre ansiktsuttryck. Men snygg är hon!
    Jag tycker att Kristen är den bättre av dom iallafall. Megan Fox må vara otroligt vacker, men skådespela tycker jag inte att hon kan..
  • Svatte

Jag hade valt Kristen Stewart alla dagar fast jag självklart inte tackat nej till någon av damerna ifråga.
    Megan Fox har alldeles för mycket plast eller fett eller vad hon nu sprutat in insprutat i fejjan.
    Allt ser ju bara sjukt onaturligt ut. Hon ser ändock bättre ut än opererade blondiner och självklart bättre ut än en fet vanlig tjej.
    Kristen är inte den vackraste jag vet men hon har en naturlig sexighet.

• Thaleya1
    mikipiki skrev 2012-12-30 12:54:05 följande:
    Jag tycker att Kristen är den bättre av dom iallafall. Megan Fox må vara otroligt vacker, men skådespela tycker jag inte att hon kan..
    Fast är inte det lite komiskt ändå, går du in och google Worst actress ever, så kommer en bild på Kristen upp på en gång, och Megan med för den delen!

Tycker som sagt megan är en riktigt dålig skådis, men Kristen är bland den värsta jag någonsin sett. Sjukt jobbigt att se twilightfilmerna med hennes "skådespeleri". Kan inte säga att snow white (som jag faktiskt stängde av!, adventureland, the runaways, eller klättertjuven var bättre. Pinsamt dåligt skådespel i alla filmerna.

Men du måste inse att du tillhör inte majoriteten om du tycker att Kristen är en bra skådis, och helt ärligt tycker jag nästan synd om dig som anser att det är kalibern av en bra skådis...brukar du ens se på film/serier?

• mikipiki

Oj alltså nejnej, menar absolut inte att jag tycker att Kristen är en BRA skådis. Däremot så finner jag henne något mer trovärdig en Megan Fox när det gäller skådespelandet, men ingen av dom är bra.

• mepetite
    Thaleya1 skrev 2012-12-30 22:32:49 följande:
    Fast är inte det lite komiskt ändå, går du in och google Worst actress ever, så kommer en bild på Kristen upp på en gång, och Megan med för den delen!

Tycker som sagt megan är en riktigt dålig skådis, men Kristen är bland den värsta jag någonsin sett. Sjukt jobbigt att se twilightfilmerna med hennes "skådespeleri". Kan inte säga att snow white (som jag faktiskt stängde av!, adventureland, the runaways, eller klättertjuven var bättre. Pinsamt dåligt skådespel i alla filmerna.

Men du måste inse att du tillhör inte majoriteten om du tycker att Kristen är en bra skådis, och helt ärligt tycker jag nästan synd om dig som anser att det är kalibern av en bra skådis...brukar du ens se på film/serier?

Men, vad taskigt! Jag tycker att hon var skitbra i snow white. Men hon är inte ut av samma rang som Erik Bana, Christian Bale...tycker Robert De Niro också är bra, men han kör också samma asiktsuttryck over and over. Bara för att filmen inte har blivit oscar nominerad betyder det inte att skådisarna suger. Men megan, kan jag hålla med om att hon får de där rollerna där hon ska visa sig sexig och "kåt". tycker mest synd om henne att hon inte får bevisa vad hon går för och samtidigt att hon tar rollerna, men cash is king. IOFS kanske hon aldrig blir erbjuden n¨ågra andra roller.
  • Ineedanick
    shalse skrev 2012-12-28 18:03:22 följande:
    Konstiga alternativ, känner ingen av damerna ifråga men vad är det som säger att inte Megan Fox är otrogen? :-/
    megan fox var ju otrogen med shia lebiff Tungan ute
  • Anonym

Kristen Stewart. Hade mer än gärna slickat henne. Är själv tjej.

• Ineedanick
    Anonym skrev 2013-01-10 20:35:18 följande:
    Kristen Stewart. Hade mer än gärna slickat henne. Är själv tjej.
    HAr man sett kristen som joan jett går man lätt igång på kristen Tungan ute
  • Anonym
    Ineedanick skrev 2013-01-10 20:36:54 följande:
    HAr man sett kristen som joan jett går man lätt igång på kristen Tungan ute
    Ja hon är verkligen "my cup of tea" .
  • Thaleya1
    mepetite skrev 2012-12-31 11:47:49 följande:

Men, vad taskigt! Jag tycker att hon var skitbra i snow white. Men hon är inte ut av samma rang som Erik Bana, Christian Bale...tycker Robert De Niro också är bra, men han kör också samma asiktsuttryck over and over. Bara för att filmen inte har blivit oscar nominerad betyder det inte att skådisarna suger. Men megan, kan jag hålla med om att hon får de där rollerna där hon ska visa sig sexig och "kåt". tycker mest synd om henne att hon inte får bevisa vad hon går för och samtidigt att hon tar rollerna, men cash is king. IOFS kanske hon aldrig blir erbjuden n¨ågra andra roller.
    Själv stängde jag av Snow White för filmen var värdelös, och då är ändå jag en sådan som brukar uthärda de flesta filmer även om de är dåliga. Tyckte dock killen var pyttelite intressant i den. Och jag går knappast efter vilka filmer som blir oscarnominerade, vad har du fått det ifrån? Jag sa bara att hon inte är en bra skådis, jag blir inte det minsta övertygad av henne, för mig känns det inte så att titta på andras liv, utan det känns som att jag tittar på en film där vissa skådespelar bra och andra (Kristen tex) får mig att förstå att det är en film genom deras usla skådespel. Alla får naturligtvis tycka olika, men det är chockerande att tycka hon är bra.

Megan är ingen bra skådis heller, tror inte att hon skulle vara strålande om hon fick ett manus för det heller.

Grymma skådisar är Leonardo DiCaprio, Anthony Hopkins, Maggie Smith med flera.
  • Anonym (nae)

Vem e kristen ställde jag mig som första fråga men insåg sen att det va hon i vampyrfilmen. Kan inte säga att hon är snygg alls tyvärr. Hon har alltid samma ansiktsuttryck och har bara 1 karraktär i alla filmer hon spelar, om man nu ens kan kalla henne för skådis.
    Vilket som, får en känsla att någon vill ta upp modell (fox) vs alldaglig tjej. kanske något med självkänslan som spökar?

Svar på tråden Vem är snyggast av Megan Fox och Kirsten Stewart?