mepetite skrev 2012-12-31 11:47:49 följande:
Men, vad taskigt! Jag tycker att hon var skitbra i snow white. Men hon är inte ut av samma rang som Erik Bana, Christian Bale...tycker Robert De Niro också är bra, men han kör också samma asiktsuttryck over and over. Bara för att filmen inte har blivit oscar nominerad betyder det inte att skådisarna suger. Men megan, kan jag hålla med om att hon får de där rollerna där hon ska visa sig sexig och "kåt". tycker mest synd om henne att hon inte får bevisa vad hon går för och samtidigt att hon tar rollerna, men cash is king. IOFS kanske hon aldrig blir erbjuden n¨ågra andra roller.
Själv stängde jag av Snow White för filmen var värdelös, och då är ändå jag en sådan som brukar uthärda de flesta filmer även om de är dåliga. Tyckte dock killen var pyttelite intressant i den. Och jag går knappast efter vilka filmer som blir oscarnominerade, vad har du fått det ifrån? Jag sa bara att hon inte är en bra skådis, jag blir inte det minsta övertygad av henne, för mig känns det inte så att titta på andras liv, utan det känns som att jag tittar på en film där vissa skådespelar bra och andra (Kristen tex) får mig att förstå att det är en film genom deras usla skådespel. Alla får naturligtvis tycka olika, men det är chockerande att tycka hon är bra.
Megan är ingen bra skådis heller, tror inte att hon skulle vara strålande om hon fick ett manus för det heller.
Grymma skådisar är Leonardo DiCaprio, Anthony Hopkins, Maggie Smith med flera.