• Anonym (5)
    Anonym (Undrande) skrev 2013-03-02 13:18:49 följande:
    Intressant, men en fråga jag har är om lab-metoderna är desamma i olika länder för är de inte det så kan ju referensvärdena skilja dramatiskt. Detta gäller ju för flera andra blodprover. Någon som vet?

FYI: Fortfarande ej gravid:(
    Mycket bra fråga. tror nästan att man får fråga klinikerna. Jag ska nog kolla upp mina värden igen för syskonförsök. Tråkigt TS, men ge inte upp du verkar ju ha bra värden.
  • Anonym (5)
    Anonym (Undrande) skrev 2013-03-03 09:56:47 följande:
    P1 tror jag. Råkade bara höra. Mycket och mycket förresten. De nämnde det i alla fall (på nyheterna?). Kanske dåligt uttryckt av mig, men jag hörde det iaf 2 gånger under dagen I mitt liv kretsar en hel del kring önskan om att få barn så då hör man saker och kanske förstorar upp dem.
    Jag läste om det i nån tidning. Min första tanke va,men det är väl ingen nyhet. Det har varit känt länge. Ja lycka till allihopa!
  • Anonym (5)
    Anonym (T) skrev 2013-04-03 22:37:06 följande:

Tack! Jag fyller 38 i sommar... jag vågar inte vänta eftersom åldersgränsen för behandling är 41 i vårt landsting.

41 är ändå lite mer än vår tror jag (38). Imorn tänkte kolla mina värden. Nervöst!
Svar på tråden AMH-värde