Inlägg från: Mr Espresso |Visa alla inlägg
  • Mr Espresso

Helkroppstråden

Anton Chigurh skrev 2012-12-24 23:28:09 följande:
    Den jäveln har tagit julfritt, säkert i syfte att få mig nervös som helvete och höja buden ännu mer, ett synnerligen osympatiskt sätt att föra sig i affärer. Oavsett, Mr Presso,  kommer jag aldrig acceptera hans föreslagna byta till vita kalsonger i stället. Jag tror damerna är på min sida i det fallet. Vita kalsonger är tämligen osexigt....
    Jadu Antonio....Kalsonghistorien med vitt/y-front mm har jag inte med i mina bud, så det löser säkert du och Haskel på bästa sätt!
    Hur i helvete kan han haussa upp en affär och sen ta julledigt när det finns intressenter som oss? Jag ska ta ett ordentligt snack med han sen och se hur jag gör.
    Annars lät ju ditt alternativ bättre och jag tror att flickorna gillar det med än min och LOL:s daddys planer. Ska vi ge han ett gemensamt bud INKLUSIVE gräsklipparen och snöskyffeln? 
  • Mr Espresso
    Anton Chigurh skrev 2012-12-24 23:58:17 följande:
    Ett gott förslag, Mr Presso, speciellt som jag ser dig som en makalöst trevlig, snäll och gemytlig människa, ett gott exempel på hur en man man är när han är som bäst, men jag  har för avsikt att stå som egenmäktig ägare till fastigheten, och med tanke på pengarna jag kommer kosta på helrenoveringen jag nämnde tidigare så tror jag det är bäst för alla parter om jag löser in huset själv. 

Jag kan dock tänka mig att hyra ut min trivsel-inrättning efter genomförd renovering, räkna med en förhållandevis hög hyra, Mr Presso, med tanke på att jag kommer ha stora utgifter för nämnda renovering, men det kommer vara värt det. En hög hyra tyder på hög kvalité.

Hyran kommer sättas per timme, som sig bör vid denna typen av facititeter. 
    Antinio, min käre gentlemannabroder! De orden du skrev om mig stämmer ju i allra högsta grad in på dig med och det vet du.
    Men affärer är affärer och att hyra saker har aldrig varit något för mig eftersom jag vill äga fina saker. Så det enda vi kan hoppas på är ju att Haskel masar sig fram ur snöhögen och ser till att denna affär får ett vettigt slut Tomte 
  • Mr Espresso
    Nockanpockan skrev 2012-12-27 19:48:53 följande:

Hmmm.. Ni får vänta till helgen på en helkroppsbild.. Eller rumpbild... 
    Fin blick och foto {#emotions_dlg.flower}
  • Mr Espresso
    Schna skrev 2012-12-27 21:01:20 följande:

Öh, jo. Inte för att du behöver mäta dig mot mig, men jag är inte ett smack vackrare än dig. Och jag tycker att jag är vacker.
    Upp till bevis :)
  • Mr Espresso
    Schna skrev 2012-12-27 21:40:49 följande:

Det går väl inte att bevisa sånt heller. Dessutom, en människa har hur många ansikten som helst, vilka av dessa ska vi jämföra med?

Nockanpockan är ljuvlig, snygg, söt, vacker. Och det var bara utsidan. Det är hon oavsett hur jag ser ut.
    Du skrev ju hur vacker Nockan är, och det stämmer ju. Sen syftade du på dig själv, men nämnde varken in eller utsida, så inget konstigt med det!
  • Mr Espresso
    Schna skrev 2012-12-27 21:57:20 följande:

Jahaaaa, du tänkte såå.. Nu tog jag i helt i onödan alltså.

Fast nej, det behöver jag inte heller bevisa.
    Skönt. Då var det I-landsproblemet löst!

• Mr Espresso
    bonäslina skrev 2012-12-27 22:42:57 följande:

får väl gå med i gemenskapen här=)
    Jättefin bild och fina former har du med :)
  • Mr Espresso
    some day skrev 2012-12-27 23:15:01 följande:

Godkväll i tråden Kyss
    Underbart vacker bild
  • Mr Espresso

Då sätter jag in en vardagsbild, med kläder överallt!

• Mr Espresso
    bonäslina skrev 2012-12-28 10:49:10 följande:
    väldigt läcker må jag säga
    Tackar
Svar på tråden Helkroppstråden