Inlägg från: Alltid Daph |Visa alla inlägg
  • Alltid Daph

Helkroppstråden

Putt B skrev 2012-12-21 12:47:32 följande:
    Tillbaka här nu Daph !

Där du hör hemma! Sluta larva dig i andra trådar när det är den här som är trevligast!
  • Alltid Daph
    lilletrille skrev 2012-12-21 13:08:15 följande:
    Kan vi inte komma överens om en kollektiv lunchrast så att jag kan äta utan att känna mig stressad? Snälla?

Ja, och min mamma är här hemma hos mig och skurar golven! Jag kan inte sitta och surfa då förstår ni väl.
  • Alltid Daph
    Anton Chigurh skrev 2012-12-21 13:18:54 följande:
    Nä, men jag kan, du är härmed anmäld, Daph. Jag ser knäskålarna. Skäms.....

Jag kan sätta på mig knäskydd från någon svettig fotbollsspelare?
    xXx skrev 2012-12-21 13:23:40 följande:
    Daph, vad har du för kamera? 

Jag har alltid undanplockat och rensat hemma, men städat nja... är något av en slusk är jag rädd. Bilderna är tagna med allt från gammal mobil till snitsig systemkamera. =)

• Alltid Daph
    Anonym (jag) skrev 2012-12-21 15:28:41 följande:
    Det känns som det är samma personer som lägger upp bild efter bild efter bild.

Hoppas era egon blir riktigt runkade såhär i juletider. Tomte

Jo tack, jag kan inte klaga. =) Och jag hoppas att du inte är lika trist som du verkar. Solig
  • Alltid Daph
    Anonym (jag) skrev 2012-12-21 15:38:48 följande:
    Haha, nej jag är rätt kul faktiskt. Tungan ute

Vilken tur! Den här världen blir så mycket trevligare när människorna som befolkar den är kul. Skrattande
  • Alltid Daph

Nu tar jag kanelbullarna ur ugnen! Jag vill bara ha det sagt eftersom det här är Familjeliv och det är viktigt att påvisa att man inte BARA är en snuskig flicka med lättklädda bilder i datorn utan även en huslig.

• Alltid Daph
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-21 16:12:26 följande:

Jag får väl slänga in en bild till, bara för att jag fick lära mej ett nytt ord- "egorunka". Jag egorunkar lite extra med att säja att det här är en bild från fjolåret, där jag bara är 48.

Underbar! Oj, vad snygg du är!!
  • Alltid Daph

Nu har jag fått lov att erkänna för maken att jag la upp bilder trots att han sa att jag inte fick. Straffet blev en spanking och att han åt upp mitt marsipanbröd. Rynkar på näsan

• Alltid Daph

Inget litet jobba att läsa ikapp i tråden denna förmiddag! Jag ser att ni håller ställningarna här! Badsugen fortsätter att imponera med sin fantastiska form, mannen gissade på max 35 år när jag visade bilden och då tog han ändå i för lite. Han tycker att Anton skulle bli ännu snyggare med rakat bröst och solbränna, nu försöker jag föreställa mig detta... grrrr. Åh, och så den där tjejen med ryggtatueringen och babyn, den bilden var underbar. =)

• Alltid Daph
    I Rose I skrev 2012-12-23 10:27:37 följande:
    Anton- Du får hemsk gärna ta en bild framifrån också. Klämvänlig bak du har. Hjärta

Han har lagt upp en bild på sin deffade torso! =)

Anonym (God jul) är superfin!!! 
  • Alltid Daph
    I Rose I skrev 2012-12-23 10:38:15 följande:
    Anton är snygg. Vill se honom framifrån. Tungan ute

Anonym (God Jul) har en jättefin kropp. Absolut men nu är jag mer intresserad av manliga kroppar även om kvinnokroppar kan få mig attraherad också men då oftast om jag tycker om hennes personlighet också.
    När det kommer till män så är det skitsamma hur dem är bara sexet är bra. Skrattande

Tycker nog att kvinnokroppar är bra mycket roligare än manskroppar att titta på. Det handlar inte om attraktion för min del, utan om något slags saklig skönhetsuppskattning tror jag. Kvinnokroppar är trevligare utformade och kan vara vackra på så många olika vis. Män har liksom inte så många olika ideal enligt mig. Tungan ute Där ska det vara vältränat punkt.
  • Alltid Daph
    Putt B skrev 2013-01-03 16:36:46 följande:
    Finns betydligt mer än en stjärt på den bilden.. men hyschhh...moderator kanske lyssnar...

De är knepiga de där moderatorerna.
Svar på tråden Helkroppstråden