Helkroppstråden
Där du hör hemma! Sluta larva dig i andra trådar när det är den här som är trevligast!
Nu tar jag kanelbullarna ur ugnen! Jag vill bara ha det sagt eftersom det här är Familjeliv och det är viktigt att påvisa att man inte BARA är en snuskig flicka med lättklädda bilder i datorn utan även en huslig.
Jag får väl slänga in en bild till, bara för att jag fick lära mej ett nytt ord- "egorunka". Jag egorunkar lite extra med att säja att det här är en bild från fjolåret, där jag bara är 48.
Jag gillar också det där med egorunka. Det är vår nya catch phrase!
Nu har jag fått lov att erkänna för maken att jag la upp bilder trots att han sa att jag inte fick. Straffet blev en spanking och att han åt upp mitt marsipanbröd.
Inget litet jobba att läsa ikapp i tråden denna förmiddag! Jag ser att ni håller ställningarna här! Badsugen fortsätter att imponera med sin fantastiska form, mannen gissade på max 35 år när jag visade bilden och då tog han ändå i för lite. Han tycker att Anton skulle bli ännu snyggare med rakat bröst och solbränna, nu försöker jag föreställa mig detta... grrrr. Åh, och så den där tjejen med ryggtatueringen och babyn, den bilden var underbar. =)