Inlägg från: Fröken reserverad |Visa alla inlägg
  • Fröken reserverad

Helkroppstråden

Delar med mig av en bit av mig själv {#emotions_dlg.flower}

Reserverad står för upptagen.
  • Fröken reserverad
    Anonym skrev 2013-04-17 12:04:42 följande:
    Sparad! Tack
    Får jag fråga av vilken anledning du sparar ?
    Är det just lotus du sparar ner allt du hittar på?
    Eller sparar du ner bilder på lättklädda kvinnor överhuvudtaget?
    Finns ju en hel del sidor att hämta bilder på då..

Eller är det FLkvinnor bara?

Och till vilket syfte? 
  • Fröken reserverad
    Anonym skrev 2013-04-17 12:51:45 följande:
    Ja

Nähä, inget svar alls.
  • Fröken reserverad
    Anonym skrev 2013-04-17 12:52:45 följande:

Hen är förmodligen den som sparar ner alla bilder från grupperna och lägger upp på ett annat forum. Äkta amatörbilder med info om personerna på bilderna är jättepoppis på olika sajter.
    Du vet att det är ett lagbrott? OM någon anmäler det kan denne person få böter och i värsta fall fängelse.
  • Fröken reserverad
    Razz skrev 2013-04-17 12:57:01 följande:

Om folk vill sukta efter uppmärksamhet så får man räkna med att det finns dom som kan ladda ner bilderna därefter. Det är ett aktivt val man väljer när man lägger upp en bild. Vill man inte att någon ska kunna spara den, så lägg inte upp den.

Vem är det egentligen som behöver komma ut och träffa andra människor, den som lägger ut bilder på sig själv för att få uppskattning och uppmärksamhet eller den som tittar på bilderna och kanske gillar dom och sparar ner dom? Tänk på det.

(nej jag sprarar inga bilder)
    Det är ju därför de flesta väljer att INTE lägga upp ansiktsbild tillsammans med lättklädd bild. Om den skulle komma på avvägar.

• Fröken reserverad
    Razz skrev 2013-04-17 12:59:38 följande:

Om bilderna läggs på ett forum i tex asien, sydamerika, indien eller nåt annat land eller kontintent där svenska polisen inte har så mkt att säga till om så kommer en polisanmälan ganska snabbt att läggas ner i brist på bevis.
    Tänkte inte på det. 
    Får man betalt för att lägga ut snodda bilder? Eftersom det är det man gör..

• Fröken reserverad
    Razz skrev 2013-04-17 13:05:01 följande:

Någon gång kommer någon att  lägga upp en ansiktsbild med tex sitt nickname som ett vattenmärke i och nån dag en bild på sitt underliv med ett vattenmärke i. Helt plötsligt har du då en "nakenbild" med ansikte om du för samman bilderna och gör det till en bild.
    Så sant så sant.
    Trist att det finns människor som finner glädje i att hänga ut andra ofrivlligt så.

Skönt att jag bara finner nöje i att lägga upp bilder jag inte skulle må dåligt av om de kom ut. Dvs bara lättklädda bilder som jag i princip skulle kunna ha på facebook.
    Inte naket underliv helt enkelt. 
  • Fröken reserverad
    orpon skrev 2013-04-17 13:07:34 följande:
    Sluta tjafsa, lägg upp bilder istället!!!!
    Det är inget tjafs. Det är en viktig diskussion. 
    Det ÄR viktigt att de som lägger upp bilder är medvetna om ev otrevliga konsekvenser.  
  • Fröken reserverad
    Anonym skrev 2013-04-17 13:13:17 följande:

Så är det. Helt plötsligt har man en serie bilder med allt från ansiktsbilder till nakenbilder eller knullbilder. Ålder och nick får man oftast, har man varit lite social kanske man fått reda på personens namn och bostadsort med, kanske direkt, kanske via omvägar. Då blir bilderna genast lite mer personliga och mer värda som amatörbilder. Det är därför forum är så bra, folk är sociala där och delar med av sig själva.
    Men hur fungerar man i huvudet om man vill göra sånt mot sina medmänniskor?
  • Fröken reserverad
    nord skrev 2013-04-17 13:15:25 följande:
    så där gick chansen att bli riksbankschef då

Snyggt!

Du kan nog inte bli minister heller.  
  • Fröken reserverad
    Anonym skrev 2013-04-17 13:19:24 följande:

Jag vet inte? Jag gör inte så själv. Men det är så det går till.
    Så med andra ord är det olika anonyma här som låtsas att de gör så? För att moralisera eller skrämma eller måla fan på väggen?
  • Fröken reserverad
    Anonym skrev 2013-04-22 15:40:58 följande:
    Här kommer en bild på lilla mig :) Tagen på gymmet!

Ahhh, Är inte du död?
    Tungt att vara här inne och skriva då.. 
Svar på tråden Helkroppstråden