Anonym (lilla jag) skrev 2013-01-18 12:06:40 följande:
Ärligt talat så ifrågasatte jag ju inte din operation utan jag undrade om killar verkligen går igång på silikontuttar?
Trevlig helg själv!
Även killar har olika smak Lilla Du
. Tror det är få killar som backar för ett par snygga silikontuttar. Men sen kan man ju tycka att före alternativet var snyggare i vissa fall. Tycker tjejer som opererar sig får oförtjänt mycket kritik för det. Samtidigt tycker jag ofta det är tråkigt att se att en del unga tjejer som förmodligen hade snyggare bröst före enligt min smak har gjort det. Men det är inte okej att kritisera folk för att de är feta eller har en glugg mellan tänderna, så då finns det heller inget som motiverar att det skulle vara okej att kritisera folk som har silikonbröst. Nu syftar jag inte på den allmänna diskusisonen, utan när personer pekas ut.
Det hade nog trots allt varit sämre för samhället om idealet varit att man skulle vara överviktig apropå HM exemplet. Snygg normen drar ju trots allt mot den hälsosammare sidan av vad som är medelvikt än tvärt om (dvs övervikt). Det måste ju vara bra!