Anonym (Emma) skrev 2012-12-21 21:19:53 följande:
Stort tack alla i denna tråd. Har smygläst allt sista dagarna och är grymt imponerad av er alla.
Så vackra, snälla, skarpa, humoristiska, smarta och härliga människor!
Stor eloge till alla er som lyckats med stor viktnedgång, otroligt bra jobbat.
Och så himla många snygga kvinnor; kommer bara ihåg en bråkdel just nu, men Daph, Badsugen, Petsod, Octo mfl mfl, ni har kroppar to die for!
Även männen är ju grymma tyvärr kommer jag inte riktigt ihåg vem som var vem men straight arrow, sjukt snygg rygg!
Anton- älskar din verbala/ litterära skärpa!
Trots att jag verkligen inte är i närheten av så smal och deffad som många av er har jag ändå fått bättre självförtroende av denna tråd. Har gått klädd i lite för stora tunikor sista året, för att dölja mina former då jag inte trivs med min nuvarande kropp. Men nu känner jag att va fan, den är ju ganska fin ändå den där kroppen.
Jag har varit betydligt smalare, och ffa betydligt mer vältränad, men kroppen är det ju inget fel på. Den är cool, den har fött två fantastika barn!
Men karaktären däremot, eller brist på densamma... Den har tillåtit mig att slappa för mkt och äta för mkt alldeles för länge.
Nu har iaf karaktären köpt gymkort i julklapp till kroppen, så om ett halvår, då kommer jag vara sjukt het