• octopuzz

Helkroppstråden

Anton Chigurh skrev 2012-12-21 15:31:49 följande:
    Kan jag glädja någon, Octo, så är min dag gjord. Och samtidigt kan jag garantera dig att jag är helt ärlig i mina utlåtanden.
  • octopuzz
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-21 16:12:26 följande:

Jag får väl slänga in en bild till, bara för att jag fick lära mej ett nytt ord- "egorunka". Jag egorunkar lite extra med att säja att det här är en bild från fjolåret, där jag bara är 48.

• octopuzz
    Alltid Daph skrev 2012-12-21 16:26:23 följande:
    Jag gillar också det där med egorunka. Det är vår nya catch phrase!

• octopuzz
    straight arrow skrev 2012-12-21 18:53:25 följande:
    Nu börjar det bli länge sen jag lade upp en bild. Här kommer ryggsidan!

• octopuzz
    L E O N skrev 2012-12-21 19:39:07 följande:
    Mmm badsugen är en riktig pärla! Ett föredöme för oss andra  Skål

Kan inte annat än instämma!
  • octopuzz
    L E O N skrev 2012-12-21 20:02:55 följande:
    Fast även detta är ett grymt föredöme !! Man blir träningssugen när man ser sånt Solig

tack Skrattande
  • octopuzz
    LoLs pappa skrev 2012-12-21 21:04:10 följande:
    Så här lite update i tråden den här tiden på dygnet sen den startades. Julstök på g verkqr det som. Låter ju logiskt eftersom det är en FAMILJELIVS sida

haha ja det har verkligen blivit myyycket mindre aktivitet ;)
  • octopuzz
    Anonym (Emma) skrev 2012-12-21 21:19:53 följande:
    Stort tack alla i denna tråd. Har smygläst allt sista dagarna och är grymt imponerad av er alla.
    Så vackra, snälla, skarpa, humoristiska, smarta och härliga människor!

Stor eloge till alla er som lyckats med stor viktnedgång, otroligt bra jobbat.

Och så himla många snygga kvinnor; kommer bara ihåg en bråkdel just nu, men Daph, Badsugen, Petsod, Octo mfl mfl, ni har kroppar to die for!

Även männen är ju grymma tyvärr kommer jag inte riktigt ihåg vem som var vem men straight arrow, sjukt snygg rygg!

Anton- älskar din verbala/ litterära skärpa!

Trots att jag verkligen inte är i närheten av så smal och deffad som många av er har jag ändå fått bättre självförtroende av denna tråd. Har gått klädd i lite för stora tunikor sista året, för att dölja mina former då jag inte trivs med min nuvarande kropp. Men nu känner jag att va fan, den är ju ganska fin ändå den där kroppen.
    Jag har varit betydligt smalare, och ffa betydligt mer vältränad, men kroppen är det ju inget fel på. Den är cool, den har fött två fantastika barn!
    Men karaktären däremot, eller brist på densamma... Den har tillåtit mig att slappa för mkt och äta för mkt alldeles för länge.
    Nu har iaf karaktären köpt gymkort i julklapp till kroppen, så om ett halvår, då kommer jag vara sjukt het
    SkrattandeSkål
  • octopuzz
    straight arrow skrev 2012-12-21 21:20:41 följande:
    Lägg upp en bild på dig själv så blir det fler bilder i tråden. 
  • octopuzz
    thessa skrev 2012-12-21 21:27:08 följande:
    här kommer en bild till då

alla har ju lagt ut sommarbilder så. :)

• octopuzz
    Anonym (Emma) skrev 2012-12-21 21:29:52 följande:
    Och så känner jag att jag bör dra mitt strå till stacken...

Som sagt, helt ok, men som före detta lätt ätstörd och ortorektisk är detta inte godkänt enl mig själv.

Förresten, hur går det med budgivningen?
    Synd att jag är mitt uppe i husbygge, annars hade jag lätt varit intresserad. Förutsatt att gräsklipparen ingår och att den är självdrivande
    inte det minsta fel på den kroppen!
  • octopuzz
    Bonnevier skrev 2012-12-21 21:54:53 följande:
    Har lyckats slarva bort minneskortet till kameran så det får bli denna som finns på datorn tills vidare. Tagen för ca 8 månader sen. I dagsläget är man 9 kg lättare. Återkommer med en nyare helkroppsbild senare när jag återfunnit minneskortet alternativt köpt ett nytt (:

såååå fin bild! Skrattande
  • octopuzz
    Haskel skrev 2012-12-21 22:13:52 följande:
    Jag vill tacka alla tjejer i första hand, Octo, Thessa, Beth, Badsugen, Flisan, Knubbig, Bmi, Bonnevier samt alla ni andra jag inte kommer ihåg namnet på.  Tack till er killar också.

Fantaskt vackra kroppar ni alla har. Långa, korta, smala och knubbiga spelar ingen roll. Även trevligt då vissa av er visat sina bröst på granntråden. Jag slutar aldrig att förvånas öveer hur vackra ett par bröst och en kvinnokropp är.

Den klart trevligaste tråden i   FL:s historia, nästan ingen osämja. Bara trevliga människor och uppskattning till varandra. Kanske beror på att vi alla är lite kroppsfixerade trots alltFlört?

Skrattande
  • octopuzz
    Klipphäll skrev 2012-12-21 22:56:06 följande:
    Kul tråd:) Tycker också att Octopuzz är väldigt lik Petra Mede. Det första jag tänkte när jag såg färje(?)bilden

haha andra som säger det...  ser inte alls likheten själv dock.. 
  • octopuzz
    Klipphäll skrev 2012-12-21 23:14:57 följande:
    Jo, jag har sett det:) Har inte haft möjlighet att kommentera men läst det mesta i tråden. Och när jag såg den bilen var det nästan så jag trodd att du var hon:)

Okej.. ja måste vara nåt med den bilden då.. för annars vette tusan
  • octopuzz
    Klipphäll skrev 2012-12-22 00:45:10 följande:
    Hoppas du har rätt! Min 'icke vetenskapliga' uppfattning är kalla fall att män lägger ribban högt oavsett hur de själva ser ut. Typ en kille som får chansen att *** en enormt snygg tjej, de passar på, njuter f fulla muggar, tycker de gjort en erövring. Vi tjejer däremot, skulle vi mot förmodan lyckas fånga ett kap skulle vi inte njuta av det. Vi har fullt upp med att hålla in magen och 'duga' Jag kan ha fel, men det är så jag uppfattat det.

Jag anser att jag har fångat ett riktigt kap! Snyggaste killen jag sett.. och ooooj oj oj vad jag nojar.. är rädd att inte räcka till... inte bara utseendemässigt utan personlighetsmässigt.. visserligen har jag en del i bagaget från senaste relationen.. men ändå.. Skapligt irriterande!!! Haha
  • octopuzz
    Haskel skrev 2012-12-22 12:56:16 följande:

Bjuder även på en bild av kåken vintertid.
    Haha bästa bilden i hela tråden!
  • octopuzz
    ascorbinsyra skrev 2012-12-22 15:24:35 följande:
    Satt och tittade på gamla bilder och minns tillbaka på min lite jobbiga graviditet och inser hur enorm jag var! Det tog bara två dagar senare efter det här kortet så föddes sonen:

Så här ser jag ut nu:

• octopuzz
    Anton Chigurh skrev 2012-12-22 23:59:13 följande:
    Det tycks som om damerna gillar bilder med inslag av snö, så jag tänker vara så fräck att jag kopierar mitt eget bidrag från en av årets jultävlingar här på FL, en tävling där temat var "snö".

Jag vann inte.

Men håll tilgodo :

"Motivet är förstås det vackraste som tänkas kan, men grejen är hur mycket jag offrade mig för att få den perfekta inramningen av ett superbt motiv. Det var 12 minusgrader när jag tog bilden. Jag fick ta 122 bilder innan jag var nöjd. Det tog nästan 2 timmar. Fatta vad jag står ut med för FL's damer skall få sitt lystmäte.

Motiveringen bör väl bli att ingen annan offrar så mycket som mig för att för en gångs skull avgå med segern i en tävling här på FL."

Svar på tråden Helkroppstråden