Inlägg från: Mr Espresso |Visa alla inlägg
  • Mr Espresso

Helkroppstråden

Det har varit lite sparsamt med underbara bilder flickor, eller har jag missat något?

• Mr Espresso
    Haskel skrev 2012-12-22 11:06:53 följande:
    Självklart Anton! Jag har ju ännu inte bestämt mig, men jag vill ju vara förberedd. Har annars funderat lite på ett annat förslag. Jag behåller mina älskade kallingar, och du får istället med ett par av mina vita y-frontare? Jag menar att det ju är ganska onödigt att slösa bort så mycket användbar klorin.
    Haskel!
    Jag och LOL:s Daddy har suttit i förhandlingar hela natten och i skrivande stund så sitter han fortfarande hos byggnadsnämnden.
    Vi köper kåken för 1,6 milj kontant och då SKA gräsklipparen ingå, samt solbrillorna! Vad gäller kalsongerna så har ju Anton redan lagt beslag på dem, så den dealen får ni göra upp själva. Jag tar mina arvspengar och LOL:s daddy ska först sälja lite skog så han får loss pengar.
    Vi kommer att starta Sveriges första rehab för blinda och halta katter (sorkar,möss och kaniner är också välkomna såklart)

Handslag på det?
  • Mr Espresso
    Haskel skrev 2012-12-22 11:26:44 följande:
    Oj! Erat anbud är verkligen lockande. Jag menar vad är 4 hundra tusen, när jag får behålla kallingarna? Skulle även kännas bra om kåken kom till så mycket glädje och välgörenhet. Jag inväntar dock med spänning Antons motbud. Men det känns som om det skulle kunna bli försäljning idag.

Då jag även förstått att många är intresserade av att köpa mina begagnade kallingar, har jag funderat på att börja sälja sådan. Troligtvis, inte de på bilden, det krävs ett jävla bra bud då. Men i övrigt har jag flera  som jag kan tänka mig sälja. Givetvis kan alla säljas med ansenlig mängd pungsvett, eller om ni har annat önskemålSkrattande.

Inte nog med att det är välgörenhet inblandat här, så har vi faktiskt tänkt att anställa några brudar till stället. Vet du om några här från tråden kan vara intresserade?
  • Mr Espresso
    A82 skrev 2012-12-22 12:02:23 följande:

lagom för att mätta en hungrig mage.

Svårt att avgöra sizen då den är fotad på nära håll. A82, är den lagom mättande för en fager kvinna som du?
  • Mr Espresso
    Haskel skrev 2012-12-22 12:56:16 följande:
    Bjuder även på en bild av kåken vintertid.

2,3, inklusive skyffeln och toppluvan
  • Mr Espresso
    petsod skrev 2012-12-22 13:27:17 följande:
    Tråden behöver lite bilder...............

Tack. Bilden förgyllde min dag på ett smockfullt Åhléns city
  • Mr Espresso
    ascorbinsyra skrev 2012-12-22 15:24:35 följande:
    Satt och tittade på gamla bilder och minns tillbaka på min lite jobbiga graviditet och inser hur enorm jag var! Det tog bara två dagar senare efter det här kortet så föddes sonen:Så här ser jag ut nu:

Båda bilderna är otroligt fina, och din nuvarande form ska du vara stolt över
  • Mr Espresso
    Haskel skrev 2012-12-22 13:51:29 följande:
    Det vet man inte. Har dock en nakenvariant som jag tänkte spara till kvällen, om någon vill se?

Jag, Anton och LOL:s daddy föredrar nog dig med kallingar på. Nakenbilderna föredrar nog den kvinnliga publiken här
  • Mr Espresso
    Anonym (hejhej) skrev 2012-12-24 20:32:48 följande:
    Ja egentligen är det ju inte farligare än att visa sig i bikini men ändåå...

Men tack för den fina julbilden ;)
  • Mr Espresso
    Anton Chigurh skrev 2012-12-24 22:28:18 följande:
    Du har inget att vara avis för, Bonnevier, du har den vackraste av kroppar själv. Och det menar jag verkligen. Du har den optimala kroppen. Tro mig....Glad
    Hur gick det med Haskels kåk? Jag hade häcken full och kunde dessvärre inte engagera mig mer i affären...
Svar på tråden Helkroppstråden