Inlägg från: Alltid Daph |Visa alla inlägg
  • Alltid Daph

Helkroppstråden

Anonym (badsugen) skrev 2012-12-21 10:49:21 följande:
    Nu blev jag ännu mer nöjd med min egen tvåbarnsmage, jag har inga synpunkter på operationer men har fått kämpa med att banka in i skallen att sluta jämföra mej med barnlösa 25-åringar.
    Mycket klokt om man kan göra det. Men jag har alltid haft "snygg kropp" och det är en så pass stor del av min självbild att jag mår hemskt dåligt om jag inte tycker att jag har det. Och det gjorde jag inte med delade magmuskler och 15 cm överskottshud. Det blev en sån chock att gå från snygg enbarnsmamma till sämre begagnad tvåbarnsmamma. Obestämd
  • Alltid Daph
    Mattias39 skrev 2012-12-21 10:52:42 följande:

Detta går ju inte...1,5timme utan bild, i en bildtråd...Får lägga upp avataren i brist på annat...
    Ledsen Daph...den är inte nytagen och har alltså ingen luciaglitter att ta till...
    Men du är smoking hot även utan glitter! =)
  • Alltid Daph

Här snackar vi vardag!!! Något så familjelivsvänligt kan inte ens muttermuttan klaga på.
  • Alltid Daph
    Mattias39 skrev 2012-12-21 11:06:08 följande:
    Daph...du är superfin även en vardag tydligen!! Glad
    I det här fallet var det sonen som plåtade. "Ta nu en bild när mamma gör milkshake. Nej inte så, nu försvann ju halva huvudet. Oj, det där blev inte bra, mitt ben ser konstigt ut. Vänta, bara EN till, jag lovar."
  • Alltid Daph
    Flisan84 skrev 2012-12-21 11:09:48 följande:
    Tummen upp till alla som är så modiga och vågar lägga upp bild på sig själv!
    Det är inte så läskigt. Jag tänker Kan jag leva med att mamma hittar den här bilden på nätet? Och det kan jag. Visar man inte ansiktet är det ju dessutom kolugnt. =) Det här är en snäll tråd, här törs alla lägga upp bilder.
  • Alltid Daph
    L E O N skrev 2012-12-21 11:13:00 följande:
    Daph...Är du verkligen samma tjej som var ute på bakgården  med spaden för att gräva ner hunden eller blandar jag ihop det?? Du har verkligen gjort en raketkarriär sen dess i så fall haha

Javisst!! Jag gick från snickarbyxa till liten trosa med flamingo på. Men den bilden plockades bort...  Viva la human  body!
  • Alltid Daph
    L E O N skrev 2012-12-21 11:18:13 följande:
    Neej, plockades en trosbild bort? Här måste man tydligen vara online jämt för att inte missa något roligt.... Men bra jobbat då... Det hade ju lika väl kunnat utvecklats till att vi vått se dig på knä i rabatten med trädgårdsspade för gräva ner dina undulater... Känner mig lättad nu... Flört

Jag har en gång smugit in i ett provrum på MQ och lämnat en glasburk med akvariefiskar som jag inte ville ha längre... Men då var jag fullt påklädd!
  • Alltid Daph
    Flisan84 skrev 2012-12-21 11:22:06 följande:

Det har du rätt i Men imponeras så av alla modiga kvinnor som lägger upp sin bild när dom kämpar med sitt självförtroende
    Det är starkt. Och stärkande! Hade jag en kamera nu och här skulle jag lägga upp en bild av mig med orakade vader, för små trosor som avslöjar en ofixad bikinilinje samt svullen mage av att jag ätit ett halvt kilo choklad på morgonen (ja, sant). Och säkert finns det ändå NÅGON som skulle tycka att bilden var fin. Det är så härligt att alla gillar olika. Skrattande
  • Alltid Daph
    Tom Araya skrev 2012-12-21 11:36:50 följande:
    Haha...gillar alla olika? Choklad och bilder på dig tycks de allra flesta gilla och jag förstår det då båda är godbitar. Solig

Ja, alla gillar olika, det är den här tråden ett strålande bevis på! Även de som tror sig ha mindre fina kroppar får uppskattning. =)
    A82 skrev 2012-12-21 11:50:08 följande:

Sommarbilder är härliga. Kan säga att detta kort är taget i juli 2012 Glad

Bad och bikini, ljuvligt!!

• Alltid Daph
    lilletrille skrev 2012-12-21 12:18:00 följande:
    Men gud vad ni skriver, jag får lägga ner sovandet om jag skall hänga med här :s

Jag vet, det blir som en oemotståndlig drog! Jag hade faktiskt med mig mobilen i sängen och loggade in en sista gång innan jag somnade igår!
Svar på tråden Helkroppstråden