Inlägg från: Anonym (badsugen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (badsugen)

Helkroppstråden

Anonym (MrsSweetie) skrev 2013-01-03 22:39:46 följande:
    Hej! Här har ni lite ögongodis alla tjejer i tråden...  

Hjärta Visst är jag snäll som delar med mig...?! Drömmer

obs! Han spänner sig inte på bilden...) (det var viktigt att det framkom......Skål)

/ Kvinna 25
    mr Sweetie, I presume? Ja, det var mycket generöst att dela med dej av det godiset!
     Han ser väldigt avspänd ut på bilden, hälsa det.Flört (fattar inte hur du kan hålla tassarna på tangentbordet...)

• Anonym (badsugen)
    lollisen skrev 2013-01-04 15:34:33 följande:
    Typ 45-50 då menar du?

Haha så gamla människor finns det väl inte, dom får väl fan hänga i matlagningstråden.
  • Anonym (badsugen)
    Nockanpockan skrev 2013-01-06 11:58:05 följande:
    Jag anser att en person som är nöjd med sig själv är snygg.. Är detta då pga bröstinplantat, rumplyft, fettsugning av lår osv, osv så är personen snygg.. 
    Jag har saker jag vill ändra på hos mig själv för MIN skull.. Saker som inte går att fixa genom sund kosthållning och idogt tränande..  Om det är något som jag kan, och vill, rätta till med kirurgi för att jag ska känna mig snygg, trygg och nöjd i mig själv, varför ska jag då inte göra det?

Sedan är det inte snyggt att gå till överdrift åt något håll... 
    Eftersom jag är äldst i den här tråden måste jag få bidra med en teori- när jag var yngre så var det inga "vanliga"  som opererade sej, kanske nån kändis. Och då hade vi  lättare som unga, tror jag, att tugga i oss att man är olika. Jag skulle gärna vilja kunna bära upp en urringning bättre, det finns alltid nåt som kan fixas till, men jag har aldrig tänkt operera mej därför att tanken aldrig fanns där från början. Så jo, lite tror jag att själva möjligheten till operation av det ena och det andra leder till högre krav- varför nöja sej när man kan åtgärda det för 40 000 (och en risk för sårinfektion). Att skära i en frisk kropp har nackdelar och risker, det är kanske OT i den här tråden men samtidigt inte- just den här tråden visar så tydligt att det finns många sätt att vara fin på och kanske kan man vara lika generös och snäll mot sej själv som mot andra. Jag har absolut inget emot dom som opererar sej men det är synd att behovet verkar växa bland vanliga fina tjejer, i onödan enligt mej.
  • Anonym (badsugen)

Sorry för OT, dags för en bild i tråden istället.

• Anonym (badsugen)
    straight arrow skrev 2013-01-06 16:42:54 följande:
    Upptäckte att förra magbilden ju faktiskt var tagen för fem år sen, så jag fick försöka ta en ny (utan att hålla in magen för mycket). fyller 42 om en månad, väger c:a 69-70kg

Aah, alla linjer på plats fortfarande!
  • Anonym (badsugen)
    Anonym skrev 2013-01-08 16:54:40 följande:
    Det beror bara på att alla desperata "män" härinne med puttefnask i spetsen vill ligga men inte får....

Är "anonym" mest bekymrad över de stackars kvinnornas dygd, eller över tanken på att Putt kanske lyckas sno åt sej tjejerna?
  • Anonym (badsugen)
    LoLs pappa skrev 2013-01-08 19:12:53 följande:
    Slänger in en ryggbildLite sommar skadar ej, och grabben fick vara med oxå  

Härlig bild! Det är nåt visst med muskelkillar och barn ihop- ni framhäver varandra.

En kattunge skulle funka också, någon??
  • Anonym (badsugen)
    Tom Araya skrev 2013-01-08 23:19:15 följande:
    Inte för att vara elak men där drar du väl in magen allt du förmår, när revbenen framträder sådär....

Jag förstår inte varför du ska göra dig till när du är skön som du ser ut ändå.

Jag tänkte just att det fanns nån mer som har likadana revben som jag. Man lär sej mkt i denna tråden!
  • Anonym (badsugen)
    mikipiki skrev 2013-01-09 13:30:02 följande:
    Lägger upp en till bild Bara för att jag har gått ner ännu mer i vikt och köpt nya underkläder..

Wow, Jag kan tänka mej hur du skulle se ut i en svart tajt urringad fodralklänning..varning för farliga kurvor!
  • Anonym (badsugen)
    Mattias39 skrev 2013-01-09 08:37:43 följande:
    Badsugen...har verkligen älskat att se dina revben här... och resten också förstås, du är verkligen superfin!!

Säg mig...är det verkligen inte dags för en fin bild till på dig snart? Jag tror att många med mig skulle bli väldigt glada! :)

Tack, *generad men glad* och tack detsamma!
Svar på tråden Helkroppstråden