Inlägg från: straight arrow |Visa alla inlägg
  • straight arrow

Helkroppstråden

Haha, får vara glad för att jag skrev "norrut" och inte "Norrland"... måste tänkt på någon annan, men vem 17 då???

NyttNamn skrev 2013-12-03 10:03:30 följande:
    Hotrod skrev 2013-12-03 09:37:05 följande:
    Nja Västeråstrakten är ju inte Norrland
    Haha, vad söta ni är killar!! Jag förstår pilens tanke... Vet ju att för en göteborgare är större delen av sverige norrland... *S* Och V-ås är ju absolut "norrut"...  Har inte direkt koll, men nog skulle jag gissa på 60 mil (+?)  ännu mer norrut (än V-ås) för min del... 
    Pour some sugar on me...

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow

Nej nu var det ju lunch ju... nån som är på?

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow

Vilka bilder ser du inte lurkerfia?

Anonym (lurkerfia) skrev 2013-12-03 12:52:36 följande:
    Snyft, ser inte bilderna... Fialotta, fan vad söt du verkar! Jättefina ögon och jag älskar fräknarna!

• straight arrow

Snyggt!

Anonym (lurkerfia) skrev 2013-12-03 14:05:55 följande:
    Ni får vara smakråd åt mig... Bu eller bä?

• straight arrow

Mycket vackert!

Anonym (lurkerfia) skrev 2013-12-03 14:47:37 följande:
    Bättre så...?

• straight arrow
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-03 19:30:05 följande:
    Trots vissa som inte uppskattar naturliga "icke-perfekta" bröst här i tråden så lägger jag upp mina den som inte vill se får blunda hårt!
    Vackert som en soluppgång vännen!
  • straight arrow
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-03 19:43:38 följande:
    Tänkte passa på att tacka alla fina människor som håller här i tråden för komplimanger och uppmuntran. När jag började lägga upp bilder var självförtroendet väldigt dåligt, av flera anledningar. Men tack vare er är det klart mycket bättre nu. Så tack!
    Det känns ju bra att vi har kunnat hjälpa dig att lyfta din självkänsla!
  • straight arrow

Snyggt! Tack för att du bidrar...

ID skrev 2013-12-03 21:54:17 följande:
    Längesedan jag postade ngt nu. Får väl ansluta mig till skaran som håller liv i tråden och postar och inte bara smygkikar i all evighet... ;)

• straight arrow

Göteborg är underbart trots vädret!

GoodMangoo skrev 2013-12-04 07:40:21 följande:
    Tråkigt väder ni har Liber :).

Svar på tråden Helkroppstråden