Inlägg från: Nockanpockan |Visa alla inlägg
  • Nockanpockan

Helkroppstråden

Anton Chigurh skrev 2012-12-30 16:18:18 följande:
    Jag vet, Nockan, och trots vad alla jävla dönickar påstår om mina omdömen och komplimanger, Nockan, så menar jag varenda en. 100 % ärligt. Så även dessa till dig, du är så jävla grann, din utstrålning är helt outstanding.....
    De är bara avundsjuka för att de inte kan uttrycka sig på samma sätt och samtidigt mena det.. 

Jag blir seriöst glad var gång du skriver något positivt, uppiggande och fint till mig eller någon annan!

Det behövs mer av den varan på nätet överlag...

Jag tackar ödmjukast för dina fina komplimanger! Du är en helt fantastisk man, Anton! {#emotions_dlg.flower}Hjärta

'Niger fint*
    It's so FLUFFY!
  • Nockanpockan
    Max skrev 2013-01-03 21:15:07 följande:

Så ja, fick göra det på datorn iställetTungan ute

DrömmerHjärta
    It's so FLUFFY!
  • Nockanpockan
    Anonym skrev 2013-01-03 21:18:20 följande:
    Skit, vad vissa smörar för alla som lägger upp bilder. Ssmma stuk på kommentarerna - oavsett vem det handlar om! Allt för att fiska till sig fler bilder! Usch! Kunde inte hålla tyst nu!
    Blev du hotad?
    It's so FLUFFY!
  • Nockanpockan
    Max skrev 2013-01-04 17:21:59 följande:

Fick bli en fredagsbild Tungan ute Nu är det helgSkål

It's so FLUFFY!
  • Nockanpockan
    Max skrev 2013-01-04 21:04:24 följande:

Så nu blir det nog inge mer för ikvällTungan ute
    Nu är du bara elak!Skrikandes
    It's so FLUFFY!
  • Nockanpockan
    Max skrev 2013-01-04 21:35:45 följande:

Lite elak får man ju vara... Gäller ju att spara lite till senare;)
    Ond....Demon
    It's so FLUFFY!
  • Nockanpockan
    Fotografen skrev 2013-01-06 11:22:13 följande:

Får ta mod till mig jag med då!
    Oh! Snygg! En riktig man!Kyss

Märker att jag har väldigt bred smak.. Jag tycker alla män och kvinnor i denna tråd är underbart fina, snygga, sexiga, vackra..
    Och det oavsett hur de ser ut!  Tycker det är så vackert med all denna variation av kroppar som förekommer i tråden!{#emotions_dlg.flower}
    It's so FLUFFY!
  • Nockanpockan
    I Rose I skrev 2013-01-06 11:47:02 följande:
    När det kommer till svartsjuka och att låta alla vara stolta över kroppen dem har, fixad eller inte så slår kvinnorna männen med hästlängder. För gud förbjude en kvinna som är stolt över sin kropp trots att denne kanske fixat några kroppsdelar. Nejdu, bäst att kräla i rännstenen och känna skamm för resten av livet. 

Jag anser att en person som är nöjd med sig själv är snygg.. Är detta då pga bröstinplantat, rumplyft, fettsugning av lår osv, osv så är personen snygg.. 
    Jag har saker jag vill ändra på hos mig själv för MIN skull.. Saker som inte går att fixa genom sund kosthållning och idogt tränande..  Om det är något som jag kan, och vill, rätta till med kirurgi för att jag ska känna mig snygg, trygg och nöjd i mig själv, varför ska jag då inte göra det?

Sedan är det inte snyggt att gå till överdrift åt något håll... 
    It's so FLUFFY!
  • Nockanpockan
    Fotografen skrev 2013-01-06 11:36:27 följande:
    Tack för det Nockan, kul att du gillar den.Glad
    Klart jag gör! Snyggt foto, snygg modell!Skål
    It's so FLUFFY!
  • Nockanpockan
    Anonym (badsugen) skrev 2013-01-06 12:23:06 följande:
    Eftersom jag är äldst i den här tråden måste jag få bidra med en teori- när jag var yngre så var det inga "vanliga"  som opererade sej, kanske nån kändis. Och då hade vi  lättare som unga, tror jag, att tugga i oss att man är olika. Jag skulle gärna vilja kunna bära upp en urringning bättre, det finns alltid nåt som kan fixas till, men jag har aldrig tänkt operera mej därför att tanken aldrig fanns där från början. Så jo, lite tror jag att själva möjligheten till operation av det ena och det andra leder till högre krav- varför nöja sej när man kan åtgärda det för 40 000 (och en risk för sårinfektion). Att skära i en frisk kropp har nackdelar och risker, det är kanske OT i den här tråden men samtidigt inte- just den här tråden visar så tydligt att det finns många sätt att vara fin på och kanske kan man vara lika generös och snäll mot sej själv som mot andra. Jag har absolut inget emot dom som opererar sej men det är synd att behovet verkar växa bland vanliga fina tjejer, i onödan enligt mej.
    Jag skulle gärna lyfta brösten, kanske ha implantat eftersom jag tycker att mina bröst är hängiga och inte särskilt formsnygga.. Men just det kommer jag inte att göra.. För min del är det att rätta till sådant som blivit fel efter tidigare operationer.. Ärr och ett veck på magen efter ett bikinisnitt.. Just magen är det som jag vet att jag kommer att fixa till.. För att jag ska känna mig snygg.. Trots att min pojkvän tycker att jag är fin som jag är.. Men det gör ont att se i spegeln den där "hängmagen" som inte var där innan och som stör helhetsbilden.... 

Tyvärr är det en kroppshysteri idag.. Men fortfarande är det personligheten som gör människan... Så om någon jag träffar har silikon i brösten, förstorat läpparna. lyft rumpan etc, så är det ovidkommande så länge personen är trevlig, rolig och öppen....

It's so FLUFFY!
Svar på tråden Helkroppstråden