Inlägg från: Alltid Daph |Visa alla inlägg
  • Alltid Daph

Helkroppstråden

Och med denna bild, den posigaste av dem alla, säger jag godnatt och på återseende imorgon! Puss på er!!
  • Alltid Daph

God morgon! Låg och snosade in ansiktet i magarna på valparna ett tag, men sen var jag faktiskt tvungen att logga in och läsa de 97 inläg som trillat in medan jag sov. =) Hurra för alla starka varma härliga människor med mod och stake/f***a!

• Alltid Daph
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-21 09:18:07 följande:
    Tittat ikapp till frukost....det är roligt med variationen, kontrast mellan t.ex Daphs vackra arrangerade foton och Haskels vardagsgräsklippning i kalsonger o strumpor...(fast man ser allt hur snygg du är ändå Haskel, dessutom lik Johnny Depp) Tack Planta och Honkie för härliga muskler och Koffe för att jag blev ännu mer (bad)sugen. Petsod för snyggaste klänningen hittills.
    Jag älskar också vackra sensuella bilder- med tvätt på golvet i bakgrunden. För att det är så det är.
    Bakom varje vackert arrangerat foto finns en Daph som stöttat upp kameran, med självutlösare, mot böcker och sprungit fram och tillbaka sisådär 20 gånger för att få till en bild utan barn som sticker in ett huvud, en vårtgård som tittar fram, en konstig min eller en skrynklig tröja på golvet. =) 
  • Alltid Daph
    Mattias39 skrev 2012-12-21 09:40:43 följande:

Hahaha...Gissa om jag känner igen mig!! Och då har jag ändå inte åstadkommit FINA bilder som dina, utan endast tråk-bilder på toaletten här på jobbet. Det har varit ett jäkla trixande att stötta upp kameran osv för att ens få något att lägga upp.

Och så kommer du och påstår att dina fantastiska bilder som är så otroligt vackert arrangerade är tagna med självutlösare...?
    Har du någon som helst uppfattning om hur knäckande det är för mig...som inte lyckades lika bra??? Flört
    En av bilderna är fotograftagen och den på stranden tog min dåvarande (när jag inte märkte) men annars har jag minsann slitit själv. Bli inspirerad och spring hem och lägg dig på en divan i högklackat!!
  • Alltid Daph
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-21 09:51:37 följande:
    Haha, jag ser det framför mej....brukar du fota dina barn också? Sally Mann är en fotograf som tagit fantastiska bilder på sin familj, sensuella och vackra,  titta på hennes bilder.

Min förstfödde fotade jag mycket, min andre (tio år yngre) blir knappt förevigad alls. Det är bedrövligt. Som lillasyster var jag alltid förbittrad på mamma att det inte fanns några bilder på mig och nu gör jag likadant själv. Ska absolut spanna in Sally Mann!
    Pentra skrev 2012-12-21 09:58:05 följande:

Wow! Kan inte göra annat än att grattulera dig. (Själv fick jag ex. min egen mage helförstörd f.o.m. andra barnet, och från den dagen har jag känt att jag aldrig mer kan visa mig i t.ex. bikini... ) /Pentra
    Min mage blev också förstörd. Men 50 papp fixade det...

• Alltid Daph
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-21 10:05:25 följande:
    Mattias, som kvinna tycker jag nog att dina bilder har nåt som Daphs saknar...nämligen en manskropp.....

Tomte

Säg inte det. Jag har en gång på en fest framgångsrikt lurat i värden att jag var en omopererad man!
  • Alltid Daph
    Mattias39 skrev 2012-12-21 10:13:40 följande:

DET hade varit roligt att se på bild!! :)

Iofs... :)
    Men som man så tycker jag ju att hon slår mig med hästlängde på alla plan... Glad
    Har funderat på att knäppa ngn ny bild, men det är svårt med variation här på jobbet, blir ju mest samma hela tiden + Daphs nu satt nivån för självutlösta bilder... *S*

Det hänger på outfiten och rekvisitan förstår du. Naket i en och samma miljö blir ju lite enahanda. Jag föreslår att du går ut och handlar lite luciaglitter som du lindar runt din kropp.
  • Alltid Daph
    octopuzz skrev 2012-12-21 10:25:43 följande:

ja det är dyrt men värt det! snyggt resultat

De där bilderna är innan är jag rädd. Opererade mig för sex månader sen. Men det ser fint  och tajt ut om man inte räds ärr. Vilket jag inte gör. Cool 
  • Alltid Daph
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-21 10:34:58 följande:
    Det var tack vare dig jag överhuvudtaget la ut bild, så tack ska du ha {#emotions_dlg.flower}
    Anton är ett ljuvligt svalkande balsam på sargade kvinnors självförtroenden. Hjärta
  • Alltid Daph
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-21 10:39:56 följande:
    Ja, det har du rätt i Har nog inte kommenterat dina bilder? Jättefina! Du är vacker!
    Tack! Men kom ihåg vad lite fina kläder och en smickrande vinkel kan göra. Det är mycket modigare att stå rakt upp och ner som du!
    octopuzz skrev 2012-12-21 10:40:25 följande:

Ahaaaa! Ingen är från efter alltså. Men då gissar jag på ett bra utgångsläge! Nej samma här.. hellre har jag ärr än en stor skinnpåse på magen. Skrattande 

Det ser ut som innan så jag är jättenöjd. Men plus ett ärr från höft till höft. Det börjar blekna nu och jag inbillar mig gärna att det bara ser lite intressant ut, som en krigsskada ungefär. Jag kan låtsas det och brodera ut historier från mina äventyr i Vietnam!

Svar på tråden Helkroppstråden